View Single Post
  #1  
Old 06-11-2006, 20:15
Benji's Avatar
Benji Benji is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,327
Send a message via MSN to Benji
Default Benji eindelijk aan de camper! En ouders ook!

Vandaag was het eindelijk zover, mijn ouders gaven het JA woord, ik mocht hun T3 overnemen!
Heb al een poos naar 1 zitten zoeken, ook een paar gevonden. Alleen, of tot de bodem verrot, of voor de neus weg verkocht. Lekker pech dus!
Maar mijn ouders wilden iets anders, dus voor mij een leuke kans deze over te nemen.

Het gaat om een T3 Sport Joker 1.6 diesel van het jaar '84. Eerste jaren in Duitsland om gereden, en toen verhuist naar Nederland. Luxe interieur met stoelen met armsteunen!
Wat SPORT-JOKER nou inhoudt precies weet ik niet, het Joker verhaal ken ik wel, Sport zal wel met het bumperkit te maken hebben. Waarschijnlijk is het een set van Project-Zwo liet ik me gisteren vertellen door Split.

De lak is door de jaren doorgepoets, de grondlak komt er al wat doorheen. En hij is op een paar plaatsen bijgespoten. Wel proffesioneel! Dus geen spuitbusje werk. En het kunstof begint wat scheuren te vertonen.

Wat ik van plan ben te gaan doen is, bovenkant opnieuw wit, en van onderen een aandere kleur. Heb al leuke ideeën, maar ik moet nog een keuze maken. Jullie zien het vanzelf!

Meesten hebben hem gisteren al bekeken bij de Jetta-meeting, maar voor de rest heb ik een aantal foto's:











__________________
T4 1.9TD(i)
Arosa 1.4MPI
Reply With Quote