View Single Post
  #29  
Old 23-01-2017, 11:25
Kevert's Avatar
Kevert Kevert is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 397
Default

Nou ik heb hem weer uitgelezen gistermiddag , ik blijf rare dingen er uit krijgen met uitlezen.
De startonderbreker blijft moeilijk doen , de sleutel is steeds met de code "too low signal" , ik heb al de leesring met een andere gewisseld , kastje van onderbreker is gewisseld met een andere, dus de bedrading is ook meteen mee vervangen.
De stekkers hier van zien er gewoon uit als normaal dus ik zie daar niks geks.
Ook heb ik weer de code van injector 1 , ik heb weer alles open gemaakt , bedrading nagekeken en nergens ook maar iets geks opgemerkt.
De gasklep kreeg ik er eerst ook uit , daarna met de pc die ingeleerd en die kwam er toen niet meer uit.
Ik kan starten , gas geven en dan valt hij weer uit (wat duid op de startonderbreker die de motor uit gooit).

Dit is de eerste keer uitlezen.



Dit de 2e keer , heb toen de 1e keer alle codes gewist en de gasklep ingeleerd na deze keer uitlezen en die kwam toen niet meer terug in het 3e uitlees rapport.



Voor de 3e keer dus nog eens uitgelezen , maar de injector 1 blijft terug komen net zoals de startblokkering codes.



De sleutels inleren lukt me niet omdat ik 1 of andere code nodig heb die ik niet heb.
Maar het is raar dat het complete spul is gewisseld en ik gewoon de chip heb die bij de code in de ecu hoort.
Ik snap ook niet waarom het signal steeds too low is terwijl ik nu al meerdere leesringen heb geprobeerd.
Iemand nog een idee ?
Heb al gekeken naar connectoren , draden , kabels maar niks is geoxideert of slecht en het lijkt me sterk dat deze ecu en kabels ook niet goed zijn .
Reply With Quote