View Single Post
  #14  
Old 27-11-2011, 04:51
bprijs's Avatar
bprijs bprijs is offline
Volksforum Aandeelhouder - Swallowtail Junkie
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,810
Default

De auto is idd zoals Split vroeg lofotengrün.
Hij staat op de plek waar ie ook gelast en zoveel mogelijk strak gemaakt gaat worden, en dat is in mijn schuur
Alle rotte materiaal slijp ik er uit en word vernieuwd.
Ga zo veel mogelijk proberen origineel plaatwerk te gebruiken al zal het niet altijd lukken.
@Tjaap: Was het maar een hardhouten vloer, wat het is weet ik niet maar wel dat het geen hardhout is.
Ik had de vloer een poosje te koop op marktplaats.
Maar als ik er niet meer dan 50 euro voor kan krijgen steek ik hem nog liever
in de brand, of ga ik er lekker op aan het werk

Over de motor ik durf het bijna niet te zeggen maar Gizmo heeft gelijk.
Ik ga mijn uiterste best doen om er een R32 in te krijgen.
Maar probeer toch niet meer zo uitgebreid te gaan doen als bij mijn vorige project.
Dus nu gewoon zoveel mogelijk passend maken met bestaande onderdelen.
En op elektrisch gebied nog wel iets aparts maar wat weet ik nog niet.
Zat eerst nog aan een 4 wiel aandrijving te denken, maar na het lezen van het topic of Vortex kreeg ik het een beetje benauwd
Als ik kijk wat mijn vorige al heeft gekost wil ik deze keer proberen iets rustiger aan te doen.
Wil nu proberen alles zo goedkoop mogelijk aan te schaffen.
Bij mijn gele heb ik gewoon gekocht wat ik wou zonder naar de prijs te kijken.
Maar achteraf had het ook wel wat minder gekund.


En mensen ik heb een complete swallow gesloopt en heb nog veel onderdelen in de verkoop dus als je wat zoekt.
Wat dacht je van een mooie tietenteller, motorblok, achterpaneel, motorkap, slotenset, tank, interieur enz enz
Wou het even zeggen voordat ik het op ebay gooi want dat marktplaats van tegenwoordig


Leuk dat jullie mijn topic volgen, zal proberen zoveel mogelijk foto's te posten.
Maar bedenk wel ik ben er niet meer dagelijks mee bezig als met mijn vorige project.
Over de kleur ben ik ook nog niet helemaal uit maar na het zien van dat lofotengrün op een gerestaureerd golfje nijg ik wel weer naar de originele kleur.
Zeg nu zelf is het geen mooi kleurtje


Ik vind Manillagrün ook een topkleurtje maar hoort helaas niet origineel op deze auto.
Dus waarschijnlijk wel origineel.
__________________
Tweede swallowtail van 74 in de resto
Mijn 74er slapend project
Oud 75er swallowtail project


Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je.
Pm me voor meer info
Reply With Quote