View Single Post
  #18  
Old 01-12-2010, 11:52
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Split52
Wordt ook een mooi chaos topic zo ... 101x dezelfde naam en uiteindelijk na 3 pagina's is er geen touw meer aan vast te knopen..

Kun je niet beter een aparte feedbackpagina aan een profiel koppelen dan?
Doen ze op www.thesamba.com ook, voorbeeld:

http://www.thesamba.com/vw/forum/vi...gnbox+earthlink


Je hebt volgens mij de op alfabet geordende lijstjes nog niet gezien in post 2 tot en met 5?

Elke paar posts wil ik dit weer gaan bijhouden, zodat we daar dalijk 'n lange lijst met goede en slechte kopers en verkopers krijgen, mooi geordend en overzichtelijk.

Quote:
Originally Posted by De Pul
niet raar bedoeld chris,maar het enige dat ik uit deze lijst opmaak is dat jij veel spullen koopt
ik zie nl geen enkele negatieve reactie so far.dus als deze lijst zometeen helemaal vol staat met namen waar iedereen goed zaken mee heeft kunnen doen,zou ik niet weten waar je the bad f&ckers moet zoeken.

om toch ontopic te blijven wil ik ook wel wat goede verkopers aan het lijstje toevoegen,vreemd genoeg heb ik weinig tot geen nare ervaringen met kopen op het forum.

even een greep uit de collectie goede verkopers die nette spullen leveren voor een leuke prijs;
Alberto
fireandicevr6(ruurd)
edition-blue(molle)
dasher(fabian)
vw roadwarrior(miquel)
kazzo(kaz)


En ik hoop ook dat die lijst met slechte kopers en verkopers kort blijft.

Wat ik doe is alle beoordelingen gewoon in een lijst zetten in de 2e tot 5e post. Wat ik niet meeneem zijn de posters zelf. Stel dus jij hebt van vier verschillende personen wat gekocht, en je vindt dat alle transacties goed verlopen zijn van beide kanten, geef je die beoordeling hier. Ik doe echter alleen wat met de beoordeling aan de andere partij, dus niet met de beoordeling die je jezelf geeft.

Maakt dus niet uit hoeveel ik zelf gekocht of verkocht heb, ik moet de beoordelingen toch van anderen krijgen. Het is dus ook niet mogelijk voor slechte kopers of verkopers om hier hun eigen oordeel even snel op te krikken.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote