Thread: VW Golf mk2 R36
View Single Post
  #26  
Old 11-01-2019, 22:35
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by martinus83
Wordt deze carrosserie ondergedompeld? Hoe ga je dit soort holle ruimtes behandelen/lakken?


Deze word zeker niet gedompeld omdat ik dit zonde vind van deze auto en heb hier dan ook bewust gekozen, want ik zou er anders ook meteen 4Motion onder hebben gezet aangezien ik er alles voor heb liggen. Ik wil het tapijt, interieur enz laten zitten of er weer terug in zetten, want alles is als nieuw en zou echt zonde zijn van deze auto. Ik heb alleen gelast aan de delen waar ik ook weer goed bij kan komen om deze tegen het roesten te behandelen.
De helft van de neus staan nu in de Etch-primer en zit echt overal mooi in en tussen en is als water zo dun om te spuiten. Ik ben nu bezig met de andere helft van de neus en zal weer foto's plaatsen zodra deze kan ook is gedaan en zal een wat beter beeld geven hoop ik

Ik heb nog een mk2 en is volledig verbouwd, doorgelast en heeft een rolkooi enz en deze zal ik wel laten dompelen en met KTL laten behandelen en is dan ook een koets die echt helemaal kaal is.
Reply With Quote