View Single Post
  #20  
Old 02-04-2016, 19:44
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
waar heb jij het nou over man?..
een autotje van pakweg 1000kg..en 500pk..en voorwiel aandrijving?..
dat gaat toch nooit werken..een Skyline met 500pk is al een serieus apparaat..en die is 4x4..met tractioncontrol en sperdiff en weet ik wat nog meer voor troep..
jou post gaat echt nergens over...sorry dat ik het zeg


Ik rijd met 400 pk en 480 nm en dat is voor mij genoeg. Misschien nog een ander uitlaat en dan zit ik op 430-440 pk, het maximum van wat de turbo kan leveren. Dit is denk ook het maximum voor een golf 1 met voorwiel aandrijving. Meer heeft geen zin. Minder is tekort. Er zijn er meer die met deze set-up rijden. Wil je meer dan moet je echt naar 4WD. Als je een APX in een golf 1 stopt vind ik dat je het zo moet doen dat je naar 400 pk toe kan. Zelf vind ik stoplichtsprintjes maar niks en kik op de versnelling van 80 tot 200 zeg maar en dan kan je 400 pk goed hebben in een golf 1. En wat is er nu mooier dan wielspin te hebben in z'n 2 bij 80 en in z'n 3 bij 120-130 en dan met je zijraam open zodat je het goed kan horen. IK heb mijn golf zo gekocht van een, voor een aantal van jullie, oude bekende hier op het forum (Bono). Het gene wat ik heb veranderd is een grotere turbo en een 6-bak. Als er iemand is van hier die een keer mee wil rijden om te ervaren wat ik bedoel dan laat je het maar weten. Zit in de buurt van Schiphol. Meeste mensen die met me meerijden willen niet nog een keer. En met een golf 1 met 400 pk meedoen met Time Attack heeft idd niet zo veel zin, heb je echt 4wd voor nodig.
Reply With Quote