View Single Post
  #6  
Old 12-01-2012, 10:51
Pro FM's Avatar
Pro FM Pro FM is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 508
Default

Inmiddels heb ik vakantie en kan ik flink doorhalen. Samen met Martin van het golfcabrio forum zijn we nu 2 weken dag (en de halve nacht) aan de klus. Werkdagen van 10 in de ochtend tot 3-4 uur s'nachts zijn geen uitzondering. Ik heb zoals eerder gezegd weinig ervaring dus niet alles gaat even snel.

Vers gespoten koets:







en weer mee naar huis.



Ondertussen in de tijd dat de auto bij de spuiter staat mijn grijze cabrio gedemonteerd. Hier zat het hier en daar flink tegen aangezien er gedeeltes waren die ontzettend vast zaten. Maar een flink aantal delen van deze auto moeten over dus in de tijd gebruiken om de grijze te strippen:


En na enige inspanning:



Torretje schonnmaken:



Normaal ziet mijn magazijn er heel anders uit (ik heb voor deze klus de boel zelfs opnieuw ingericht) maar nu lijkt het wel een garage :lol:
De buren denken inmiddels dat ik een garage bedrijf ben begonnen (huh, jij deed toch iets met audio en zend apparatuur???) maar komen allemaal toch stiekum regelmatig even kijken.



De reden waarom ik dit doe in de zomermaanden? (en niet zoals de meeste in de winter) is simpel: Tijd.
In Augustus is het altijd erg stil en heb ik er de tijd (en nu ook de ruimte) voor.Ik heb nu dus vakantie tot eind augustus.
__________________
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60
Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits
Reply With Quote