View Single Post
  #141  
Old 12-10-2018, 09:06
Shon's Avatar
Shon Shon is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2009
Posts: 781
Default

Quote:
Originally Posted by Mk1_ er
Motor gaat rond,maar zoals ik een paar keer heb aangegeven gaat de pomp maar 2 op 10 keer dat ik het contact draai. De pomp staat nog altijd apart op de originele relais.
De rode draad van men DTA is de inkomende spanning, dus hoe meet ik dat dan?

Jij was toch van Antwerpen dacht ik hé?
Als je wil en kan mag je altijd wel eens langskomen, iemand dat kennis heeft van die electronica gaat vlugger vinden waar de fout/probleem zit.


Mja het probleem is tijd.. ik heb mijn eige golf al maanden niet meer aangeraakt. Van waar ben je juist in de provincie Antwerpen?
Je kan je vriendin de auto laten starten en jij kan ergens op het koper van de rode draad je rode pen van de multimeter zetten en de zwarte pen ergens tegen het chassis of je massapunt bij je relais (bruine draden) dan zou je een 12vDC spanning moeten meten. Is dit goed dan krijgt je dta spanning. Dan kan je de negatieve pool van de dta nog nakijken of die ook aan het chassis of massa hangt... Als dat beide goed is kan je altijd een stap verder gaan zoeken. Massapunten zijn ook echt belangrijk. Van je batterij naar het chassis en naar de motorblok. Maar omdat je starter wel werkt verwacht ik dat dat wel in orde is..
__________________
- Golf Mk1 G60 project
Reply With Quote