View Single Post
  #404  
Old 01-05-2020, 10:14
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2007
Posts: 617
Default

Weer een update. Het leven van een project, 1 stap voorwaarts en 2 stappen achteruit.

De wielen gingen er onder en het hele gezin klaar gestoomd om lekker een ritje te maken in de golf. Allereerst moesten de wielen er nog onder en alles controleren of het goed pastte, airride afstellen. Dat ging allemaal prima.

Toen ik de auto startte merkte ik, hij klinkt niet helemaal lekker. Auto liep op drie cillinders. Eerst even wat problem solving. Bougiekabels waren goed, bougies waren goed, vonk was goed. Toen naar het volgende gaan kijken, benzine. Injectorrail eraf gehaald en alles gecontroleerd. Viel gelijk op dat er een kabel los hing naar de injector van de cilinder die niet mee liep.

Deze kabelboom was nieuw gemaakt door Bolku tuning. Zoals jullie begrijpen heb ik contact gezocht met Bolku, die gaf aan dat hij de kabelboom wel wilde repareren. Na dit zoveelste voorval heb ik aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in zijn kunnen. Heb uit duitsland een nieuwe kabelboom besteld, en ga deze van het weekend installeren. Ook gelijk nieuwe bougies besteld. Hopelijk morgen weer een rondje rijden dat alles het weer doet zoals verwacht.




Rij hoogte ziet er zo prima uit.









Rode of zwarte logo's??? Ik vind de rode logo's wel tof.



De aansluiting van de injector






Nieuwe kabelboom en bougies via Theibach Performance

__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One
Reply With Quote