View Single Post
  #1876  
Old 10-04-2015, 20:53
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,041
Default

Zo, update tijd!

Radiateur en de oliekoeler geplaatst, ik ben met karton nog even malletjes aan het maken om van carbon een afdekplaat en 2 windgeleiderplaatjes te maken:







Brandstofretourleiding ook gemaakt, zit bij de tank nog niet vast want die moet er nog even uit:





Remleidingen voor naar de klauwen nog afgemaakt, moet alleen nog even een rubbertje bij de veerpoot omheen:



En ik had verbreders van Ebay uit Letland besteld voor een klein prijsje, zagen er op de fotos goed uit dus ik dacht voor die prijs waag ik het, en ik moet zeggen, ben eigenlijk zeer te spreken over de kwaliteit! Hier en daar nog wel ietsje moeten aanpassen maar valt me alles mee.
Ik heb ze aan de voorzijde wel nog wat moeten masseren om de wielen eronder te krijgen.. Ik heb ze uitgesneden en daarna met de verfföhn aan de binnenzijde warm maken en het randje wat naar buiten buigen.. maar het past!

GTI-spoiler erop en tijd voor wat foto's..
































Waarschijnlijk gaat hij volgende week nog even terug naar de spuiter om wat puntjes bij te werken. Verder heb ik eindelijk alles voor de deuren binnen dus die kunnen er daarna ook in!
Reply With Quote