View Single Post
  #6  
Old 15-06-2010, 10:25
Split52's Avatar
Split52 Split52 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,878
Default

Quote:
Originally Posted by martiepartie
goh! Je stond dus met een APK gekeurde golf op 't treffen in Leeuwarden? Gaaf hoor, heeft echt wel wat zo'n unieke auto in deze staat

Zag dat je na de APK wel weer het rotte voorspatbord terug gezet hebt


Klopt, voor mij was dat absoluut noodzakelijk. Een echte rat is voor mij een natuurlijk toegetakelde auto (tenminste door de tand des tijds) EN legaal op de weg dwz APK. Spatbord was opzich wel apk maar ik wilde de garage niet voor het blok zetten bij een evt. steekproef.. dat dan de keurmeester extra aandachtig gaat kijken. Even wat tape over dat gat was voldoende geweest namelijk.

Nog klein stukje over de velgen, wat een godskwarwei geweest is.

Zijn dus momo vega 6x14 alfa romeo velgen steek 4x98. cultvelg voor oa. guillia's etc.

Gert de tip gegeven en nadien toch leken ze me wel erg leuk voor onder de golf.. dus deze weer netjes mogen overnemen:




Na dat ik ze heb laten ontlakken heeft Marco ze lopen behandelen dwz. schuren en in de primer zetten:






Toen zijn ze naar Bertil gegaan die ze keurig heeft afgedraaid.. helaas erg moeilijk (zacht) mateiraal dus wel wat draairanden. Met veel moeite deze er uit lopen schuren met 600/800/1000.




Naafkappen gespoten en voorzien van logo's







Toen kwam jw nog langs om ze vervolgens te polijsten, ook een klote klus dus! en vervolgens heeft Marco ze weer in de aflak gezet. Naar mijn mening zijn ze zeer goed gelukt. Ik was eerst niet zo zeker over hoe ze onder de auto stonden maar het resultaat met deze hoogte vind ik zeer bevredigend.


__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers!

Quote:
dat MSN-en is ook nog nooit een auto van beter geworden
Reply With Quote