View Single Post
  #51  
Old 15-05-2016, 21:33
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
snap het stukje gekopieerde tekst niet goed..


ik wel..de auto op die pic heeft als datum eerste toelating 28 februari 1983 (check kenteken), kan dus nooit een Pirelli zijn (die waren dus van mei tot en met oktober 1983).

Quote:
Originally Posted by heinz74
dat het een GTI met een D-E in het chassisnummer moet zijn ...is logisch..(modeljaar 83/84)..


Een Pirelli was altijd voor de Duitse markt, en Pirelli's hadden alleen D in het chassisnr, auto's met een E (van 1984) in het chassisnr waren voor de export, en dus nooit een Pirelli.

Quote:
Originally Posted by heinz74
maar dan hoeft het geen Pirelli te zijn..kan net zo goed een gewone zijn..het zijn de optiecodes in het onderhoudsboek en op de sticker tegen de achterwand waardoor je het zeker weet..


Klopt

Quote:
Originally Posted by heinz74
er zijn zoveel dingen hierover al geschreven ,door zoveel mensen..
zo zou een schuifdak origineel Pirelli zijn..(not)


Klopt, mijn eerste Pirelli, een W 65 Lhasagroene had geen schuifdak, en zo ken ik er nog een W 65 zonder, in Alpinewit.

Quote:
Originally Posted by heinz74
groen getint glas er altijd in zitten (not.. was optie,kostte echter niks meer)en weet ik wat nog meer


Klopt ook, mijn tweede W 65 Pirelli, een Alpinewitte (met schuifdak btw) had aanvankelijk vanaf de fabriek geen groen getint glas, naderhand had ik dat er wel ingezet omdat ik dat toch veel beter vond uitzien.
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote