View Single Post
  #29  
Old 18-01-2016, 20:12
Klijnw Klijnw is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2016
Posts: 1
Default Laadkabel vastgevroren Golf GTE

Vanmorgen was de laadkabel aan de kant van de auto (mijn GTE) vastgevroren. Had ik natuurlijk niet direct in de gaten! Rood lampje en de kabel zat muurvast ... heb ik dat bij -5C om 6 uur 's ochtends? Na tig keer dicht en open werd het lampje oranje maar de kabel bleef muurvast zitten. Boekje erbij en de noodprocedure uitgevoerd ... geen effect. Dan maar bellen! 3x in een keuzemenuutje en na 10 minuten bellen was hulp onderweg. De mevrouw van de Servicedesk gaf aan het einde van het gesprek de GOUDEN tip dat het ook vastgevroren kon zitten! Meteen een verlengsnoer en föhn geregeld en jawel hoor! Na 2 minuten hoorde ik klik en was de stekker los! Op m'n werk de GTE weer aangesloten en ... jawel ... om 11 uur zat ie weer vast! Geen föhn! Er tegenaan plassen had gekund ... durfde ik niet ... . Met een beetje wrikken en blazen kwam ie gelukkig weer los. VW-dealer gebeld voor een permanente oplossing ... hebben ze niet! Geen vaseline erin! Geen spray erin spuiten! Misschien 's avond een dekentje erover doen.

Heeft iemand misschien een beter idee???

Groet, Willem!
Reply With Quote