View Single Post
  #18  
Old 26-12-2015, 21:13
Etino's Avatar
Etino Etino is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 90
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
ik denk dat de meesten hier op dit forum dit sowieso wel weten hoe en wat
en de manier zo ik het beschrijf...wil nog niet zeggen dat een willekeurig iemand het in 1 keer lukt
de keren dat ik zo'n Golfje even moest 'preppen' was in alle rust op een parkeerterrein of garage noem maar op..
niet voor de deur bij mensen in het pikkedonker ,met het risico dat je een knuppel in je nek kunt krijgen..of dat er ineens een witte Transporter met feestbestickering naast je stopt ,2 van die gevulde koeken erin met een Maglite..
dat is een heel ander verhaal..
komt nog bij dat als ze echt je auto willen hebben,ze hem toch wel meenemen..
kennis van me had een e30 320is (das echt zeldzaam)..2 jarige restauratie net achter de rug ,nog niet getaxeerd toen
die hebben ze gewoon snachts meegenomen vanuit zijn inpandige garage ,met electrische deur..
daar heeft hij helemaal NIETS van meegekregen..de sleutels hingen in een kast in zijn hal ..die hadden ze gewoon gepakt en ze zijn gewoon weggereden..
dat terwijl hij en zijn vriendin lagen te slapen..ben je mooi klaar mee dan
en ook zijn er tegenwoordig ,voornamelijk vanuit het oostblok van die mafkezen die aan het stoplicht gewoon even een 9mm op je kop zetten..
uitstappen ja!.. ook dat gebeurt gewoon..

Ik heb op school ook wel eens een alternatieve contactslot moeten maken voor een Nissan Micra, stelt geen klote voor en je kan het dingetje gewoon starten.
Maar de pinout daarvoor ga ik ook niet publiceren op internet, het is ook met wat zoekwerk prima te vinden maar om een beschrijving te maken om kwaadwillige te voorzien van informatie is wat teveel.

En uiteraard, als ze hem willen krijgen ze hem wel, alleen denk ik niet dat jij je VW open laat staan met de sleutels op contact omdat 'als ze willen....'.
Dievenbrigade moet je zo min mogelijk kans geven om je geliefde wagen mee te laten nemen, dus ook informatie als dit zou je dus zo min mogelijk rond laten slingeren.

Ik ken trouwens ook iemand die zijn wagen niet op slot zet, de contactslot is weggehaald en is met een aantal knoppen gewoon te starten maar is tot heden niet gejat en dit 'systeem' zit er al 6 maanden in.
__________________
Corrado G60 US
Corrado VR6
Golf Mk3 GL
Golf Mk3 GL TDI
Reply With Quote