View Single Post
  #17  
Old 16-11-2008, 15:00
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,082
Default

Update: Vandaag is de auto geleverd, betaald en dus vanaf nu ook echt van mij

Vanmorgen om 10.00u ongeveer was het zover en zag ik de LT met lading de straat in komen draaien;



Terwijl ik het wagen- en motorenpark uit de garage reed, werd de auto door Stijn afgeladen;






En daar staat hij dan, vrolijk te snorren op een druilerige zondagochtend. Het motortje loopt echt goed en klinkt gewoon gezond. Kan ook niet anders als je de facturen van een van de vorige eigenaars ziet;



Hier in zijn voorlopige habitat;



Tja, en wat doe je dan zodra je de auto eindelijk hebt? Precies, de rechterhelft even helemaal polijsten met Commandant 4 om te zien wat je gekocht hebt;



Vooral het dak kwam daar erg mooi uit;



En zo ziet de hoek van de achterklep eruit als hij gepolijst is. Wat een ontzettend mooie kleur is dit;



Tussendoor kwam mijn zwager, die zelf 2 oude Kevers heeft, nog even binnen vallen met 2 oude ANWB schildjes;



De auto is op het front en een deur na, helemaal hard, zie hier een voorbeeld;



En zo ziet de bestuurderskant uit, die niet gepolijst is;



En zo ziet de bijrijderskant uit die wel (grofweg) gepolijst is;



Tot zover de foto's en de update. Ik krijg dadelijk bezoek dus ben nog nergens aan kunnen beginnen . Eerstvolgende werkzaamheden zijn de auto van binnen kaal maken, reinigen en onderzoeken op slechte plekken. Die zullen er hoogstwaarschijnlijk niet zijn, maar dat zien we in de volgende aflevering...
Reply With Quote