View Single Post
  #21  
Old 21-04-2015, 20:09
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by KennyH
Hoeveel liter tdi komt er nu in?

En hoeveel vermogen ga je erop achteruit?

Trekt dit vermogen het wel om ook "soepel" te rijden? Want die 6l hebben ze er niet ingegooid om snel te zijn maar om "soepel" te rijden met zoon zware bak.

Hoe ga je het doen met de toerenteller? Enzovoort enzovoort.

Ik vind dit heel erg interesting!! Daarom alle vragen



Het vermogen gaat er wel op achteruit, maar het koppel is wel erg netjes van de TDI. De Phaeton is ook een hele zware jongen en rijd erg goed met deze motor en bak. Beide zijn 4Motion en het verschil van gewicht zit hem ook in de motor omdat de W12 echt niet normaal zwaar is en hier de V6 TDI voor terug komt.

318km/h zal hij niet meer redden, en erg hard gaan ook niet, maar normaal doorrijden met behoud van comfort gaat prima en daar is de Phaeton een goed voorbeeld van als vlaggenschip van VW.

Het is een heel erg complex project en ik weet zeker dat wij nog diversen problemen zullen tegen komen, maar we hebben erg veel ervaring met ombouwprojecten met het behoud van de originele computer, canbus en cockpit enz. Ik houd jullie een beetje op de hoogte van deze werkzaamheden en ik kan nu niet op alles een antwoord geven omdat onze ideeën en gedachtes hoe dit te gaan doen eerst nog bewezen moeten worden.
Reply With Quote