View Single Post
  #12  
Old 20-03-2017, 22:15
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by Putje
Almelo vindt ik echt een aanrader. Hele schappelijke mensen die houden van auto's. Toen bij het omkeuren van mijn golfje met een aantal mensen leuke gesprekken gehad


Het ligt voor het grootste deel aan jezelf. Als je de keurmeester een hand geeft en je je voorstelt dan kijk je die man recht in de ogen aan en maak je een gezellig praatje. Alleen dit is al genoeg dat de keurmeester jou een aardige open en eerlijke gast vind en ben je eigenlijk al door de keuring heen. Ik heb een kwekerij en heb regelmatig controles van milieu inspecteurs en inspecteurs van de gemeente, waterschap etc en ik rol door elke controle heen hoe bond ik het ook gemaakt heb. Ze komen altijd ongevraagd binnen en staan dan met een pasje voor je neus. Veel van mijn collega's laten meteen merken met hun lichaamstaal dat ze totaal niet gedient zijn van dit onaangekondigde bezoek. Met het gevolg dat er voor elke overtreding een boete wordt uitgeschreven en dat zijn dan wel boetes van 900-1500 euro. Ik kom er altijd vanaf met een waarschuwing. Het maakt dus echt geen moer uit welk keuringsstation of welke keurmeester je hebt het ligt voor 80 % aan jezelf.
Reply With Quote