Thread: _ak_
View Single Post
  #229  
Old 23-07-2017, 19:25
_AK_'s Avatar
_AK_ _AK_ is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2011
Posts: 350
Default

12 mei 's Nachts om 2uur vertrokken samen met twee kameraden (beide ook mk2 rijders) richting Oostenrijk. In het begin had ik nog niet zoveel vertrouwen in de trillende aandrijving maar naar enkele uren geen verandering te hebben gemerkt maar aangenomen dat het goed zou komen.

En na 11uur rijden op de bestemming aangekomen. De dag erop, vroeg in de ochtend de mk2 gewassen en was deze klaar voor dag 1 van de 14.










Ik heb ontzettend veel foto's geschoten ben ik achter gekomen dus ik probeer er een selectie uit te halen, maar dat valt nog niet mee.

























VIP parking Reifnitz




En na een week de eerste bekeuring te pakken.. alle drie voor gele koplampen. De beste agent verteld mij dat dit me €25,- per lamp gaat kosten x 6 lampen (dimlicht, verstralers en mistlichten) = dus €150,-. Maar voordat ik in discussie ben gegaan zegt de agent 'vandaag mag je €25,- betalen en dan is het prima.. uhh oké




Maar er was niet gesproken over dat de folie verwijderd moest worden dus die bleef lekker zitten




Uiteraard deelgenomen aan de mk2 only meeting wat echt geweldig mooi was.

























Natuurlijk ook een dagje op de Villacher Alpenstrasse geweest voor het schitterende uitzicht en de mooie foto locatie.


































En dan op ongeveer de 10de dag weer staande gehouden en mee moeten komen naar een technische keuring. De auto werd 'grondig' geinspecteerd met als resultaat een halve centimeter te weinig bodemspeling. Na €120,- betaald te hebben en de folie ook van de koplampen verwijderd te hebben waar ik alleen een waarschuwing voor heb gekregen deze keer mochten we weer door.







Ook nog een dagje van het treffen zelf meegepakt maar zonder auto..




En na 2 schittende weken zit het er weer op en ben je weer thuis met nog steeds een trillende aandrijflijn. Maar het belangrijkste de mk2 heeft het toch gehaald.

Ondertussen hier ook weer 2 meetings meegepakt waaronder VAG-meeting asten en Eurosunday.







Even terugblikkend op 2010 hoe de mk2 er toen bij stond is het een hele vooruitgang maar af is het project zeker niet. Alleen ligt het momenteel een beetje stil. Zodra ik er weer zin in krijg gaan er meer vorderingen en updates komen.


Reply With Quote