View Single Post
  #9  
Old 05-02-2024, 14:13
JdBn's Avatar
JdBn JdBn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2023
Posts: 12
Default

Quote:
Originally Posted by yuli
Ha Joost. Vervelend dat je geen antwoord krijgt bij toch wel zo'n dure set. Wat betreft je vraag heb het nagevraagd bij een vriend die vaker te maken heeft met een elektrisch dak.
Wij denken (pin met er dus niet 100% op vast) van wel want volgens ons zit een gedeelte van een electrisch dak onder de hemel en gedeelte achter in de achter bak bij je achterlicht.

Deze gordel set zit net als orgineel als de gelaste torens links en rechts vlak achter de achterbank boven je wielkuip. Daar zit volgens ons niks van het electrische dak.

Als de aanbieding alleen de beugels zijn zonder de gordels dan weet ik vrij zeker dat je het spul bij Boelm of Paruzzi zou kunnen bestellen maar wat het dan is weet ik niet. Ik heb ooit bij mijn T3 verlengde 3 punts gordels gekocht de standaard gordels zijn namelijk niet lang genoeg voor een zitje en die waren ook niet goedkoop.


Nou.. ondertussen antwoord, over een week of 2-3 zou er een nieuwe batch beschikbbaar moeten zijn. Ze hebben alleen wel de prijs aangepast, die was voorheen geen 600 pond voor zover ik weet

Best kut aangezien het niet kunnen selecteren van een ander land van levering dan de UK de enige reden was dat ik het nog niet besteld had..
Reply With Quote