Thread: Neill_s Garage
View Single Post
  #2  
Old 31-05-2012, 21:43
Neill_s's Avatar
Neill_s Neill_s is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,745
Default

Deze golf is niet geheel onbekend op dit forum, ik heb hem gekocht van Joram (Audi1981) en heb er inmiddels al weer dik 3000 heerlijke kilometers mee gereden.













Het is niet de netste, maar het onderhoud is perfect bijgehouden en ook zit er climate control en 4 electrische ramen op. Dit zijn toch wel erg prettige opties Inmiddels heb ik er al een andere achterbumper bij en ben ik rustig aan op zoek naar delen om hem wat frisser te maken. Voordat ik de golf had was er al iets leuks op m'n pad gekomen:




Aangezien ik de plannen al in m'n hoofd had kon ik ze niet laten liggen Via Ralf van www.qustoms.nl komt er een Airlift Autopilot V2 management in, deze komt één dezer dagen binnen. Vandaag kwam er al wel een ander leuk pakketje binnen uit Engeland:




Een set nieuwe Aristo replica's Daar werd ik weer blij van, zeker aangezien ik afgelopen dinsdag bij de auto kwam en de linker buitenspiegel mistte




Schijnbaar had er iemand een zilveren spiegel nodig... Een nieuwe is inmiddels besteld. Ik ben nog een aantal onderdelen aan het verzamelen maar hoop in ieder geval klaar te zijn voor Volksdub.
__________________
Mijn garage:
Reply With Quote