View Single Post
  #31  
Old 18-02-2012, 22:24
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

Deze week weer even lekker bezig geweest :

dinsdag
behuizing voor de koelvin gespoten:

woensdag
het blok weer van de bok in de takel kon ik de koppeling monteren en de bak ,kom ik erachter dat de draad in de bak onder de aandrijfasflens eruit is
dus eerst maar met bak even naar Rottine racing in Zwaagwesteinde om er een heley coil erin te tappen (werkt perfect trouwens).
toen bak erachter en dan kun je wachten tot de volgende dag of nog even doorgaan en het blok er in hangen Het werd het laatse dus

donderdag
alle draden en kabels aansluiten , die klote choke kabel ook, ben er bijna anderhalf uur mee aan het klooien geweest maar dan zit ie ook

vrijdag huishoudelijke klusjes ( vrouw ook weer blij)

vandaag

adapterplaat van racimex binnen gekregen voor de DX oliekoeler




vanmorgen
olie , koelvloeistof ,bakolie en brandstofslang gehaald

vanmiddag
nog een zacht dashboard gescoord en een setje wielrandverbreders dan imi
maar dat maakt me niet zo veel uit

alles volgegooid en de retourleiding van de pomp even lekker doorgezogen dat de pomp goedvol met diesel zat even doorstarten en
het leeft




dan wel zonder downpipe maar die is onderweg uit het buurland besteld op ebay complete downpipe direct gereed voor golf 1 caddy en jetta 1 met gtd motoren dus niet flexen passen en lassen
ik hoop dat die volgende week ook binnen komt kan de complete uitlaat er ook onder .
dan nog een schakel pook voor een golf 1 5 bak scoren had er vandaag eentje dacht ik maar wou niet passen.

nog even een plaatje van de adapterplaat met thermostaat in de auto


__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote