View Single Post
  #1705  
Old 03-03-2014, 11:10
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2013
Posts: 227
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
Je belast je kinderen gelijk al met het feit dat pa en ma te lui zijn om met de fiets je naar school te brengen. Weinig sporten en overgewicht is al een opkomend probleem en dit ligt veelal aan de ouders. Zelfde als de egoïstische instelling een sigaret op te steken in het bijzijn of zelfs in de auto met de kinderen erin.

Dat je denkt dat ik een gram wil halen( volgens mij is die plaat voor je hoofd aan het oxideren want hij word alleen maar dikker) is net zo bekropt als je kinderen in de auto naar school brengen, beetje regen of niet.

voor elke vinger die je wijst naar een ander wijzen er toch 4 naar jezelf.


Zo?,,,,het zit je nogal hoog hé?
Ik wist niet dat jij zo haatdragend was, lekker professioneel om gelijk zo persoonlijk te worden.
Alleen jouw reactie op mij (als een rooie vlag op een stier) zegt al genoeg, dus ik denk niet, maar ik WEET dat jij je gram wil halen.
En dat voor een "lid" van de forum crew......nou nou
Dan krijg je nu weer je eigen woorden back in your face.
'Je spreekt met aannames' en jij weet helemaal niets van mijn situatie af.
En waar komt dat roken nu ineens vandaan?, ik wist niet dat ik rookte in huis of de auto?, goh ben blij dat jij dat even hebt opgeheldert voor mij.
Mijn vrouw gaat iedere dag door weer en wind op d'r brommertje met de kleine naar school.
Nu één keer omdat het zo uitkwam en het niet over mijn hart kon verkrijgen om ze door de stromende regen,,let wel,, STROMENDE regen 6 km lang te laten te laten verzeikregenen.
Als jij dat wel doet bij je vrouw en kind(eren) wat ben jij dan voor een harteloze vader?
Ik heb medelijden met jouw kinderen.
Reply With Quote