View Single Post
  #136  
Old 21-08-2018, 11:59
Putje Putje is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 263
Default Groot onderhoud

Afgelopen week ingepland om met de golf bezig te gaan. Ik wou al een hele tijd het onderstel er helemaal onder weg halen en alles weer netjes maken en vervangen. Een tijd geleden al onderdelen besteld, waaronder draagarmen, rubbers, stuurkogels, fuseekogels ect.

Begonnen met alles eronder weg halen. Bleek een stuurhoes lek te zijn dus gelijk alle 2 maar vervangen.



Veerpoot rechtsachter bleek lek te zijn.. ik hoorde al een langere tijd een raar geluid bij hobbels maar dacht eigenlijk dat het het achterasrubber was, aangezien de schroefset pas een jaar oud is. Maargoed, contact opgenomen met het bedrijf waar ik de set heb gekocht, gegevens doorgegeven en het balletje ligt nu bij AP. Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.

De achteras helemaal gedemonteerd en naar de poedercoater gebracht met nog wat andere spullen zodat het weer een aantal jaartjes mee kan



En er weer onder gehangen. Gelijk maar de remleidingen en slagen vervangen. Zat natuurlijk weer helemaal vastgeroest.. maar het is gelukt haha



Motorsteun bij de bak ook laten coaten en gelijk even een nieuw rubber op gemonteerd.



Aan de voorzijde nieuwe draagarmen met rubbers.




En weer helemaal fris achter de wieltjes




Gister even laten uitlijnen en de wielkasten helemaal schoongemaakt. Helaas vergeten foto's van te maken.
Dat was het weer voor zover, in september staan er weer wat meetings op de planning waar ik graag naartoe wil.
__________________
MK1 --> 20VT
Reply With Quote