Thread: 'kleur' rolkooi
View Single Post
  #1  
Old 26-12-2003, 20:01
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default 'kleur' rolkooi

Naja.. tis niet zown probleem.. maar toch:

Ik heb vandaag een rolkooi voor de Jetta op de kop getikt, een complete kooi! (tevens ook half te plaatsen) Nu komt het.. kleur is lichtgevend geel, op zich wel strak.. maar vind em niet passend in mijn interieur. Maar welke kleur dan wel.. :?: dat is nu mijn vraag...

Wit is wel erg wit, en vrij moeilijk zelf te spuiten(spuitbusjes), maar op zich nog wel te doen... Maar het wordt denk ik toch té wit. Nu werd me matzwart voorgelegd... makkelijk spuiten, lekker goedkoop, en niet te opvallend en overheersend in mijn interieur.. is ook wat voor te zeggen. Verchromen valt buiten mijn budget, en een andere kleur... Tsja, ik zou het niet weten..

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, en welke kleur jullie voorkeur zou hebben.... heb helaas geen foto van mijn interieur online meer, maja.. tis dus grotendeels zwart(zwart leerachtig), witte accenten zoals delen caresorie, wit hemeltje en ik heb paar delen dash(tot spijt van sommigen ) wit gespoten... Zwarte kuipstoelen komen er ook in, en ik heb rode vierpuntsgordels liggen(worden misschien toch zwarte, maar heb deze nu)

Dus zwaai op met meningen ideeën en opmerkingen (on-topic dan heh )

ps. Ik weet dat zwart en wit geen kleuren zijn.. maar doe alsof
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote