View Single Post
  #162  
Old 23-11-2017, 22:44
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Thanks allemaal,

Ondertussen alweer een stukje verder. Probleem met de spiegelverwarming is denk ik gevonden. Het zit er in elk geval wel op. Mijn cv pomp was destijds kapot en heb ik vervangen met een van de sloop. Deze nieuwe pomp had geen centrale vergrendeling op afstand functie. Nu heb ik zo'n vermoeden dat die ook geen spiegelverwarming had en dat die door de cv unit aangestuurd wordt (voorganger van de comfortmodule) aangezien de elektrische ramen etc. Ook door die unit aangestuurd worden. Had de oude pomp nog bewaardt en die wordt momenteel gerepareerd dus ik hoop dat dat het probleem was.

Heb ook de weerstand van de spiegels gemeten die was goed en er komt aan beide kanten geen spanning op te staan.

Anyway, vorige week de 2 blauwe intercoolerslangen vervangen want kon het niet meer aanzien













Helaas geen foto van hoe het nu is, maar heb ondertussen ook een nieuwe motorafdekkap besteld en carterslangen om de catchcan netjes te maken. Dus dan is dat ook weer helemaal af.

Ook heb ik nieuwe xenon lampen gemonteerd want eentje leek zowat een gewone H7 lamp en de andere was ook niet helemaal 100% meer. Zit er overna te denken om de units om te bouwen naar HID lampen aangezien je een complete set voor 150 euro kunt kopen. Maar dat is voor later.




Ik wilde ook gelijk nieuwe knipperlichtjes bestellen die langs de units zitten want die zijn ook niet zo mooi meer... wat blijkt.. alleen bij de dealer te krijgen (zover ik kan vinden) voor, schrik niet.. €74,- ex de BTW per stuk ik snap niet wie die prijzen verzint. Maargoed, even kijken wat ik daarmee ga doen.

Even een vraag hoop dat iemand het weet, heb ook van Forge een blindplaatje gekocht voor het secundaire luchtsysteem. Maar nu is het mij een raadsel waar die precies op moet. Want het potje dat langs het blok uit steekt past hij niet op. Moet hij dan op het blok zelf geschroefd worden?







Foto van een tijdje geleden: hij moet echt nodig wat breder achter en omlaag maar de look bevalt me al wel




Links achter lekt het achterlicht en voor de cv pomp (die daar zit) wil ik er toch wel graag een nieuwe in zetten. Zit alleen te dubben over of ik het oude type achterlichten wil aanschaffen (die horen er eigenlijk ook in).
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote