View Single Post
  #127  
Old 22-08-2018, 20:49
Ironvw Ironvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 365
Default

Als eerste is het ruitenwisser frame terug gegaan en aangesloten
Ook is het gelukt om via een topic hier op het forum een interval functie te maken dus dat is wel erg fijn




Daarna de deuren erin gehangen







En alle spullen in en op de deuren terug gemonteerd
Het plastic membraan kon ik niet meer nieuw kopen dus die heb ik zelf gemaakt uit plastic folie







Omdat de temperaturen hier tot ver boven de 35 graden opliepen was dit ook een goed moment om de handgrepen in te oliën met lijnzaad olie zodat ze weer mooi zwart zijn




En na het nieuwe deurslot monteren waren de deuren klaar




De zijschermen en bumpers daarna terug gezet en uitgelijnd om vervolgens de kofferbak mat en voorstoelen terug te zetten

De stoelframes zijn voorzien van nieuwe plastic glij stukken en aan de zijkant zijn de kapotte kapjes vervangen voor nieuwe exemplaren




























Omdat de panelen die links en rechts in de kofferbak zitten aardig versleten waren heb ik zelf de panelen nieuw op nieuw uitgezaagd uit een nieuwe plaat hardboard en deze bekleed met 2 reststukken van de dakhemel







En daarna in de auto gemonteerd




Na het bestellen van nieuwe sierstrip clips en deurklink pakkingen konden de laatste dingen op de auto gemonteerd worden










Toen was het klaar
De laatste schroefjes zijn aangedraaid en de werkbank is leeg
Na een goede wasbeurt even naar het kerkplein gereden voor wat foto,s
















Zoals op de tweede foto is te zien mis ik rechts op de achterklep nog het “golfS” logo
Ik ben al erg lang op zoek naar dit logo maar het is erg moeilijk om dit aan te komen
Na een tijd vroeg ik me af of ik zoiets niet kon laten 3D printen en dat was dus mogelijk
Ik heb er 5 laten maken de onderste is het origineel de een na onderste een test plaatje en de andere 5 de echte

Er zitten nog strepen in de logo,s van het printen dit ga ik proberen op te lossen met spuit plamuur en daarna wil ik hem weer terug zwart maken
Hoe ik de letters weer matchroom ga krijgen weet ik nog niet maar dat zoek ik nog wel uit




Van de winter zullen de stoelen en de achterbank opnieuw bekleed worden maar ik wil dit seizoen nog een paar weekjes rijden en dan kan ik meteen een goede bekleder zoeken
Reply With Quote