View Single Post
  #20  
Old 17-04-2011, 17:22
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Ben er ook even geweest , iig de A7 meeting , was een latertje dit jaar , de vrouw moest aan t werk ,en ik had de kids even mee , en die wilden ook nog even bij de Mac aan natuurlijk .
Waar ik me alleen een beetje aan heb geërgerd was dat clubje ,dat kwam vanuit de afslag heerenveen volgens mij , waar ik bij toeval tussenin kwam rijden bij de afslag industrieterrein .
Het associale weggedrag en gasgeven kon ik ze nog wel ietsje vergeven ,maar op 100 meter van het terrein bijna een Mk2 in de variant te hebben gehad , omdat meneer even moest laten horen dat zijn banden konden piepen (en de meneer voor mij dat ook heel graag wilde laten zien ) was ik er wel even zat van ..........eerst gierende banden voor mij ,toen achter mij van het gasgevenvan die Mk2 en toen van het remmen omdat meneer meer bezig was met z'n gaspedaal dan met z'n verkeersinzicht .........xJammer !

Maar voor zover ik de meeting heb gezien ,was het prima voor elkaar , heb ook alleen maar positieve reacties gehoord , dus volgend jaar zeker maar weer !!!!!

Maar als ik dan weer zo'n collone "petjesvolk" zie rijden wacht ik wel even 10 minuten , de mensen kijken mij er op aan , terwijl ik met m'n 2 kinderen in de auto normaal aan kom rijden !
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote