View Single Post
  #48  
Old 26-06-2009, 23:09
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Giel was vanmorgen al lekker bezig, Rest In Pieces

Mopjes:

Heb je al gehoord wat ze met het as van Michael Jackson willen doen?
Ze willen het uitstrooien in een zandbak, dan kunnen kinderen ook een keer met hem spelen

Aangezien Jackson voor 95% uit plastic bestond is besloten om in plaats van hem te cremeren, hem om te smelten tot LEGO blokjes. Kunnen de kinderen ook eens met hem spelen

Ik zag de dood van Michael Jackson wel aankomen hoor…
Hij zag de laatste tijd immers al bleekjes

His heart couldn't Beat it

Ik vind het zo flauw om grappen te maken om hem na zijn dood zwart te maken

Men vermoedt dat Michael Jackson zelfmoord heeft gepleegd vanwege financiële problemen. Bronnen bevestigen dat Michael niet iemand was die goed op de kleintjes kon letten.

Een beetje oppoetsen en Michael -plastic- Jackson kan regelrecht naar Madam Tuseaud

Jackson was al het goedkoopste wassen beeld ooit in Madame Tuseaud.
Prop witte papier maché, vier keer kneden met 1 hand en het was hem.

“Fans Jackson willen geld terug"
Tsja, het is een blijft een neger.

Rest In Pieces

Ik vind de dood van Jackson zo tragisch, hij raakte zoveel generaties op zoveel verschillende manieren

Ze willen Jackson cremeren en aan het typische Amerikaanse gerecht hete curry toevoegen, zodat de kinderen hem voor de laatste keer door hun achterste voelen gaan

Mag Michael Jackson maar in vrede rusten! The King of Pop was een fenomeen, een legende. Hij raakte zoveel generaties…boeie dat ze minderjarig waren en het tegen hun wil gebeurde.

In zijn testament heeft Jackson laten opnemen dat hij wilt worden omgesmolten tot draagtassen. Zo blijft hij wit, van plastic en gevaarlijk voor jonge kinderen

Michael Jackson’s agent heeft Michael’s aankomende dates moeten afzeggen. Tim (11) en James (9) hebben teleurgesteld gereageerd

Heb je gehoord dat voedselvergiftiging waarschijnlijk de doodsoorzaak van Jackson is? Naar horen zeggen at hij een 5 jaar oud worstje.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote