View Single Post
  #49  
Old 26-06-2009, 23:38
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Net een hele bult docu's gezien, en het begint nu pas echt "echt" te worden. Ik vind zelf dat iemand die nooit de kans heeft gehad op een normaal en eigen leven veel te vroeg gestorven is. Ik ben altijd gek geweest op zijn muziek, film, shows en clips.

Eén van de geïnterviewden in de docu's zei, dat Michael, net als zo'n beetje elke andere artiest, een volledige stop in ontwikkeling heeft gehad sinds het moment dat hij beroemd werd. In zijn geval kwam de grote doorbraak met een jaar of 5 (VIJF!!!!). Verklaard dus ook een beetje waarom hij omging met de mensen waarmee hij omging.

Daarnaast zei z'n moeder wat ik ook gedacht heb toen die beschuldigingen van kindermisbruik opdoken (toevallig telkens als hij weer een tour plande of een CD uitbracht, telkens als er geld binnenkwam). Als jouw kind misbruikt wordt, ga je niet naar de politie en zegt: "ik wil 20 mln dollar, mijn kind misbruiken kost ongeveer zoveel!". Dan ga je naar de schuldige toe en slaat hem helemaal in puin... en daarna ga je eens naar de politie om aangifte te doen.

Daarnaast... genoeg meiden die gaan oppassen en bij die kids van de buren in bed in slaap vallen, genoeg ouders, pleegouders, opa's en oma's, weet ik veel wat nog meer, die zo nu en dan eens een klein kind tussen zich in hebben liggen in bed... compleet normaal! Maar pas op als iemand hetzelfde doet die een beetje anders is dan anders, dan is het opeens eng... Onschuldig tot schuld bewezen wordt geldt niet alleen in Nederland.

Laat die man toch gewoon met rust, was het niet in het verleden, dan doe dat gewoon nu, nu hij dood is. Die P in R.I.P. staat er niet voor niets.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote