View Single Post
  #4  
Old 06-04-2020, 23:34
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Quote:
Originally Posted by TheDutchie
Hi Johan,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik woon in arnhem dus het keuringstation hier zou logisch zijn, echter mocht het elders makkelijker zijn dan rij ik daar heen. Het gaat om een abf blok. Dus wat ik te horen kreeg was papierem zoeken op de sloop van een golf 3 gti, maar die lijken me niet echt makkelijk te vinden. Dus vraag ik me af welke opties ik nog meer heb?


Iemand zoeken die een Golf 3 gti 16v of ibiza Cupra 16v om gaat bouwen voor de cross of gaat slopen. Als je van die persoon papieren kunt krijgen of in ieder geval een bewijs dat die auto gesloopt is kan je dat gebruiken.

Het enige wat de rdw boeit wat de motor zelf betreft is waar de motor vandaan komt. Als jij op een of andere manier kan aantonen dat je hem eerlijk hebt verkregen.. of terwijl niet gestolen hebt ofzo vinden ze het prima.

Veel belangrijker is eigenlijk wat johan ook zegt de manier van het inbouwen. Je moet zorgen dat alles deugelijk bevestigd is. En als je daar met getrokken banden aan komt rijden sta je al meteen op -10 achter. Auto zo origineel mogelijk houden als je naar de rdw gaat. Geen schroefset, geen gekke wielen en andere fratsen. Het is meer een politiek spelletje dan wat dan ook maarja.. zo werkt het nu eenmaal
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote