View Single Post
  #51  
Old 22-05-2016, 11:22
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by obimaster
weeral super nice wat je daar doet
wat ik wel niet begrijp, je maakt geen kooi omdat hij in belgie rijd, wat ik versta (ben zelf van dat op auto vlak kut land) maar dan versterk je met die twee buizen toch de chassis benen met veerpoten. dat valt toch ook onmiddellijk op. + wat je klant doet is toch al niet legaal (alhoewel ik gehoordt heb dat het als oldtimer wel kan om ze te keuren, maar komt nooit op papier dus verzekering, blablabla) waarom niet gewoon lekker sterk en veilig maken.nu je toch bezig bent

voor de rest super en super en nog eens super


Hij moet zo min mogelijk opvallen tussen het verkeer en is dan ook de reden dat er geen kooi in komt al zou ik dat voor mijzelf zeker wel gedaan hebben. Onder de kap is niks origineel en buiten deze 2 buizen om, zal er nog meer buis etc worden toegevoegd

Hij is omgekeurd naar het oldtimer kenteken waar andere regels voor gelden, maar als er een ongeluk mee gebeurd of als deze van de weg word gehaald zullen er veel problemen zijn en is dit zeker illegaal te noemen idd

Ik probeer deze zo goed mogelijk te bouwen binnen het kader wat door de klant is aangegeven.
Reply With Quote