View Single Post
  #202  
Old 19-12-2019, 11:00
Roy16VG60's Avatar
Roy16VG60 Roy16VG60 is offline
Volksforum Donateur - Mr G60
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,315
Default

Quote:
Originally Posted by martinus83
Ik rijd nu een bmw 3.0d, vermogen een must? nee maar wel een gemis als je het niet hebt. Denk nu aan een V70 d5, moet nog eens gaan passne, maar kijk ook al uit naar een leuke touran, 2.0TDI eens bij de criteria toevoegen.
Moet trouwens een auto >15jaar zijn..
Bedankt voor je comments hierop
PS een touran r32 is ook best te overwegen, mocht je er eentje weten


Haha naast die van mij staat er nog een in Nieuw-Zeeland. Er is er ook ooit een in de UK gebouwd maar die is gesloopt voordat die klaar was.

Graag gedaan!

Ik ben ook bij een V70 gaan kijken maar het was totaal niet mijn auto. Ik heb een 530d gereden, een Passat en nog wat andere stations maar die voelden allemaal lekker lichtvoetig aan. De V70 niet. Het voelde voor mij echt als een slagschip; je voelt dat de auto zwaar is. Dit merk je tijdens het rijden, dit merk je in de bochten... Ik vond het een mooie auto maar als je Duits gewend bent rijd het gewoon niet fijn. Daarnaast hangt in de meeste Volvo's een Renault motor, daar ben ik sowieso al allergisch voor.

Is er een reden dat hij ouder dan 15 jaar moet zijn? Als youngtimer op de zaak is vaak helemaal niet interessant. Ik declareer gewoon 19 cent per km naar mijn bedrijf, drukt direct de te betalen inkomstenbelasting. Kwam in een simpele rekensom vele malen voordeliger uit dan een youngtimer op de zaak tegen 35% bijtelling over de dagwaarde.

Zeker met een gezin met meer dan 2 kids kan ik je een Touran alleen maar aanraden.
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI
2014 Volkswagen T5 GP
2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG
2003 Volkswagen Touran R32
Reply With Quote