View Single Post
  #80  
Old 23-07-2013, 19:20
Volkswouter's Avatar
Volkswouter Volkswouter is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,660
Default

Sinterklaas is vroeg dit jaar!!
Van Erwin een set ribbel bumper steunen voor achter gekregen.
Hij kreeg een 65'er deluxe binnen waar deze op zaten en dat hoort natuurlijk niet bij dat type bumper.


Nu kunnen mijn eigen bouw bumper steunen de prullenbak in..

Ik had een fout gemaakt door het middelste remlicht op links achter aan te sluiten en dat kan helemaal niet...
Ik heb de originele Amerikaanse schakeling er nog tussen zitten. Hierbij loopt de + van de remlichtschakelaar over je richtingaanwijzer hendel.
Ik ben bezig een schema te maken omdat ik een schakelaar in de auto wil hebben waarbij ik kan kiezen tussen:
- knipperlichten voor & achter en drie remlichten
- knipperlichten voor & achter , pijlpinkers en drie remlichten
- pijlpinkers , twee achterlichten en 1 remlicht (zoals het origineel was)


Vandaag 6 meter 7 aderig trekhaak kabel gekocht. Deze ga ik de volgende keer met een trekveer langs de originele kabelboom naar achteren trekken.
Ik heb sowieso een draad nodig voor de toerenteller, de temperatuurmeter en 1 draad voor het remlicht. Wat ik met de overige draden ga doen weet ik nog niet.

Tevens heb ik een alarm licht schakelaar en een knipperlicht relais uit een Golf 2 welke in de bus komen.





Voorvloer is passen en afgetekend. Nu kan Erwin gaat boren en dan binnenkort vast zetten en aflassen.


Het chassis onder de voorvloer staat lekker in de roestafbijt en tevens zijn we verder gegaan met bitumen afsteken aan het chassis en de wielkasten.

__________________
http://www.volkswouter.nl
Reply With Quote