Thread: Golf 2 Jappie86
View Single Post
  #102  
Old 31-05-2016, 18:55
jappie86 jappie86 is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 723
Default

Vorige week een ander interieurtje opgehaald, uit een seat ibiza cupra. best sportieve stoelen en vele, vele malen goedkoper dan andere pimpy interieurs voor golf 2 die ik voorbij zie komen. Ter zijner tijd wil ik misschien de stof nog laten vervangen voor golf 7 gti stof o.i.d.
Hier een verslagje met (crappy) foto's

Dus eerst alles in mn bora geladen, was nog even puzzelen met een airride tank die aan de achterbank vast zit.




Uitgeladen:




Aangezien ibiza stoelen op golf 3 frame's zitten moest er het één en ander aangepast worden. begonnen met de bijrijdersstoel, hiervan heb ik de bekleding van de zitting overgezet op het stoelframe van de golf 2 en hier paste de rugleuning weer 1 op 1 op, zo gepiept eigenlijk.




Vervolgens aan de bestuurdersstoel begonnen, hier wilde ik eigenlijk ook de bekleding van overzetten maar bij de oude stoel van de golf was het pannetje van het frame afgebroken en helemaal doorgezakt. Dus toch de keuze gemaakt om daar het ibiza frame te gebruiken en het ene pootje in te korten, dus vandaag met ons vader ouderwets aan het prullen geweest en ook deze stoel zit er nu in.




Nu moet ik nog iets gaan verzinnen voor de achterbank, die van de ibiza is een in delen neerklapbare en de bevestigingen daarvan komen niet helemaal overeen met dat van de golf, lijkt erg golf 3 achtig. Heeft iemand hier nog tips voor toevallig?

Tevens zit ik er aan te denken om een halve schroefkooi er in te zetten, maar ik ben nog geen mooie gebruikte tegen gekomen.
Reply With Quote