View Single Post
  #13  
Old 09-09-2010, 16:02
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,006
Default

Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
1 ervan zorgt voor extra inpuiting zover ik weet.

Heb jij je MFA aangesloten? zo ja dan heb je een vacuum aansluiting achter op je dash, als je die afgetakt heb van je vacuum naar je computer en deze is niet lekker meer dan werkt je voorontsteking niet goed of helemaal niet.

blijft je brandstofpomp ook gewoon draaien of hoor je die langzamer gaan? Brandstoffilter ook al nagekeken?

Dat van die hydrolische stoter vind ik vaag ....... nog nooit van gehoord eigelijk maar het zou kunnen in theorie.


Heb geen MFA aangesloten. En heb de originele teller van de golf 1 gebruikt. De 16v zit trouwens in een golf 1.

Ik heb 1 vaccuumslang van de inlaat naar rembekrachtiger. Daar zit een aftakking op, en van daaruit loopt een dun slangetje naar de computer in de waterbak. Volgens mij zorgt die voor de voorontsteking. En die slang is gewoon goed.

Brandstofpomp blijft geloof ik gewoon normaal draaien als de motor loopt. Er zit een zo goed als nieuwe op. Heb die juist vervangen omdat ik de oude niet meer vertrouwde. Zal het vanavond eens proberen met die oude.

Brandstoffilter heb ik er al tussenuit gehaalt. Maakt geen verschil.
Reply With Quote