Thread: _ak_
View Single Post
  #235  
Old 12-05-2018, 10:38
_AK_'s Avatar
_AK_ _AK_ is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2011
Posts: 350
Default

Hierbij weer eens een update:
Door verhuizing en omstandigheden ligt het mk2 project stil. Daarbij werd het ook weer tijd om de mk4 klaar te maken voor wörthersee 2k18. En om niet met een geheel standaard mk4 die kant op te gaan besloten om de golf te wrappen.
Een ontwerp bedacht, 3 verschillende kleuren matte folie besteld en maar een begin gemaakt.



In het verleden heb ik wel eens wat scooter kappen gewrapped, maar een auto was nieuw voor mij. Dus er zat wel een uitdaging aan maar met veel geduld verliep het nog vrij aardig.







Omdat ik de auto dagelijks gebruik ben ik steeds in delen te werk gegaan.







Ook besloten om de type aanduiding van de klep af te halen.



Hier gaat iets mis



Nog even met een caramelschijf over de klep en die is weer 'clean'.






Eerst het ontwerp uitgezet met schilderstape en vervolgens de stukken op maat geknipt.



Dan is het een soort kleurplaat die je in kleurt



Het heeft al met al aardig wat tijd gekost en heb er wel heel wat meer handigheid door gekregen. Heb er ook veel van geleerd en de volgende wrap zal zeker beter worden. Ook heb ik al verschillende nieuwe ideeën voor een volgend ontwerp. Maar eerst maar eens naar wörthersee




Om met een trekhaak rond te rijden vond ik ook niet 'showwaardig' dus nog last minute voor vertrek een echte rijster sleepoog gemonteerd


















Nu na terugkomst ga ik mijn mk2 project weer oppakken. En hopelijk kan die volgend jaar mee naar wörthersee. Zodra er updates zijn zullen ze volgen.
Reply With Quote