View Single Post
  #7  
Old 18-05-2016, 20:46
Carel Ha Carel Ha is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 344
Default

Quote:
Originally Posted by Arnemk2
hallo, zit idd een repro vleugel op maar heb deze onlangs eens verwisselt met een OEM van de syncro die hier staat en was nog exact hetzelfde.
het gaat namelijk over de voorkant. er zit nog niet zo lang rechts een nieuwe fusee plus wiellager onder maar dit ziet er allemaal in orde uit.

heb al eens het subframe opgemeten en vergeleken met een andere golf 2 en de afstanden waren exact hetzelfde. er staat hier wellicht geen serienummer op zodat ik het zou kunnen weten of het een draagarm van een golf 3 is?

of het subframe goed in het midden zit weet ik niet, wat is de beste manier om hierachter te komen? ik vermoed wel dat het juist gemonteerd zit.


Mmm klinkt als een lastig probleem....
De breedte van het subframe van een golf 3 en golf 2 zijn identiek.

Vaak word een golf 3 subframe gebruikt bij het ombouwen van een golf 2 naar een golf 3 TDI motor, maar dan worden nog wel de golf 2 draagarmen gebruikt omdat je anders niet uitkomt met de breedte van de auto.

Ik heb ook eens een golf 2 gezien met een VR6 blok erin, en diegene had wel golf 3 draagarmen gebruikt. Bij die auto stonden de wielen ook heel gek in de wielkasten, heel ver naar buiten voor mijn gevoel. (Het scheelt 2cm ongeveer)
Reply With Quote