View Single Post
  #1  
Old 11-09-2009, 22:44
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default Carosserie Omrol-frame op maat te koop

Ik ga binnenkort weer enkele omrolframes/kooien maken.
Bij meer interesse maak ik er enkele meer.







De frames zijn gemaakt van dikwandige stalenbuizen met flenzen aan het onder- en bovendeel om zwenkwielen te monteren.
De carrosserie is te monteren op het onderste deel en kan zo makkelijk verplaatst worden door de zwenkwielen.
Door de zij-buizen en bovenste deel te monteren kan het complete pakket op de linker- of rechter zijkant gelegd worden
evenals op de kop om aan de bodem te werken.

In tegenstelling tot de bekende draai-installaties die aan de voor- en achterzijde (bumpersteunen) vastgezet worden
Is dit frame lekker compact en makkelijk te hanteren.




Het frame kan in verschillende uitvoeringen gemaakt worden:
- Met vastgelaste passtukken voor 1 carrosseriemodel bijvoorbeeld corrado / golf mk2 / golf mk2 synchro / golf mk3 (dit is 1 carrosseriemodel)
- Met adapterflenzen waarop passtukken voor 1 carrosseriemodel geschroefd kunnen worden. Op deze manier kunnen dus ook passtukken voor andere carrosseriemodellen passend gemaakt worden.
- Kaal frame om zo zelf de nodige passtukken te maken
- Met of zonder zwenkwielen

Voorbeeld Met zwenkwielen en flensverbinding voor carrosserie-opname







Voorbeel Met zwenkwielen en vaste carrosserie-opname





Bij deze lichting kan ik ze passend maken voor de opname van Corrado / golf mk2 / golf mk2 synchro / golf mk3 en golf mk3 synchro omdat ik nu een dergelijke carrosserie ter beschikking heb. Uiteraard is het mogelijk om zelf de carrosserie-opname af te maken en alleen het omrol-frame af te nemen.
Indien het frame passend gemaakt dient te worden voor een ander type carrosserie moet een dergelijke carrosserie beschikbaar zijn om de adapters te maken.

Prijzen vanaf 350 euro

Als je interesse hebt kun je een mail sturen of bellen

Herrum@hotmail.com
0641703363