View Single Post
  #18  
Old 03-12-2009, 21:09
variejantje's Avatar
variejantje variejantje is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 433
Default

Ha eindelijk een topic van mijn oude F&I, toen ik hem na jaren weer terug zag, (ik herkende hem aan de antraciet gespoten wintervelgen en kentekenen voor de rest nergens meer aan) moest ik eerlijk gezegd even slikken, ik heb altijd getracht de auto zo origineel mogelijk te houden, en enkel de extreme verlaging en 17" Stilauto velgen (in 99 zag je dat nog niet zo veel) maakten in feite de auto vond ik.

Jammer dat hij zo afgetakeld bij jullie is aangekomen, maar zo te zien gaat het alweer een stuk beter met haar, heel veel plezier ermee. Je mailde me ooit over foto's, ik kan me niet herinneren dat ik deze ooit gemaild heb, dus bij deze:

Ik heb ze gefotografeerd uit mijn fotoalbum dus sorry voor de kwaliteit.

De 1e foto''s ook bij Lenferink destijds nog in Geesteren, nog niet op kenteken, was een van de eersten in Nederland: bijna 12000 gulden en ik en mijn vrouw, destijd nog vriendin kochten een import auto met 60000 km op de klok.







een tijdje later:










Bij ons oude huis in aanbouw:




Close up van de 17 inch Stilauto velgen (dubbelsteek, kwamen van een Alfa 155 af)




Een souvenir gekocht op de GTI meeting in Drachten, de A6 stond vol smorgens vroeg, het was geen Baarlo maar wel gaaf:




VWgolfcluboverijssel on Tour: VWForum Castrop Rauxel, ook erg dikke meet!! 2000.




En een maand voordat ze in april of mei 2001 plaats moest maken voor de Variant waar ik nu nog in rij: voor jou info er stond toen120000 km op de teller, en enkel plezier mee gehad!! De witte achterlichten... (schande)




Let goed op als je in en om Zwolle rijdt, er rijdt ook nog een Wolfsburg edition met kenteken TV VL 70 rond, stond tegelijkertijd te koop met deze, en omwille van de verzekeingspremie had ik gekozen voor deze GL 1.8 ipv de GTI.

Veel plezier ermee.
Reply With Quote