Thread: Trackday Polo
View Single Post
  #44  
Old 05-12-2016, 16:23
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 836
Default

En hij hangt:










Ging nog best lastig in mijn eentje. Toen de auto op bokjes stond, kon ik de auto makkelijk tillen voor en achter. De voorkant tilde ik ook zo op, en kon ik in het scharnierpunt plaatsen. Maar daardoor stonden de voorste bokje vrij, en moest ik aan de achterkant in eens veel meer auto tillen. Met 2 handen en een goede houding was dit nog wel te doen, maar omdat het spit in het midden moet, en ik hier ook een hand voor nodig was, heb ik enige hulp gehad van de krik.

Een snelle blik naar de bodem laat zien dat de langsdrager rechtsachter (schadekant) niet meer al te best is, en volgens mij ook nooit is geweest. Denk dat hier wel wat nieuws in zal moeten:




Het stuk ervoor is ook niet al te best meer, maar om deze volledig te vervangen vind ik wel spannend, aangezien het aanschroefpunt van de achteras hier ook zit. Het is niet de bedoeling dat de auto straks alleen maar rondjes wil rijden.




En de voorste krikpunten en dorpels hebben ook wel wat tegenslag gehad in het leven, maar dat is het gevolg van het lage rijden lijkt mij:





__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote