Thread: Passat 35i tdi
View Single Post
  #1  
Old 18-07-2013, 19:15
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,487
Default Passat 35i tdi

Het gaat om een passat 35i gt welke voorzien is van een 110pk AFN motor en complete techniek van een seat cordoba van bouwjaar 1999.

3 maanden terug is er een gereviseerde turbo op gekomen van een audi a4 170pk tdi (BV43) toen is de wagen ook gelijk voorzien van een nieuwe custom chip. Nieuwe Firad verstuivers, 11mm plunjer en een intercooler van een pomverstuiver.
Ook heb ik nog een nieuwe fmic liggen.
Vermogen zit nu ergens rond de 170pk en 380nm.
De wagen heeft pas een beurt gehad en rijdt op synthetische castrol olie.
Blokje loopt zeer netjes en rijdt tussen de 1:17 en 1:19!

De wagen is voorzien van g60 remmerij met geboorde zimmermann schijven. Ook het ABS systeem is van de seat overgezet.

Verder is de wagen voorzien van een grijs leder interieur en een in lengte verstelbare achterbank met kopsteunen en middenarmsteun.
De schroefset is nu 4 maanden oud en er zitten op het moment gepolijste porsche c2 velgen onder in de maten 8 en 9x16 met zgan dunlop sp9000 banden.
Ook zitten er zeldzame hella DE lampen in (zwarte versie) en ook heb ik nog een set originele zwarte koplampen liggen. De zwarte achterlichten zijn van het merk Treser.

De carrosserie is in een hele nette staat zonder deuken en krassen, natuurlijk zijn er kleine gebruikerssporen aanwezig.
Verder is de wagen voorzien van schuifdak, electrische ramen en cv.

Ik zal vast wel wat dingen vergeten zijn...

Reden van verkoop is dat ik graag een 2.5 tdi wil gaan rijden.

Op de oude wielen (staat nu op gepolijste c2's):







Zo staat hij er momenteel bij:




Vraagprijs op de porsche c2 wielen is €2600

Inruil van een jongere VAG (liefst tdi) is bespreekbaar

De wagen staat in omgeving Maastricht.

MP link: http://link.marktplaats.nl/698910816
__________________
Bmw e61 530d touring