![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dus niet als administrator ..
Las op het VW Forum een discussie over wel of geen postcounts . Moet zeggen dat het voordeel van geen mij op persoonlijke titel meer aanspreekt dan het voordeel van wel postcounts vermelden . - IIG geen gezeur meer over het aantal - Geen posten om het maar posten - Geen gezeik iedereen rijk - Startdatum van inschrijving vermelden om te zien of iemand een rookie is of een veteraan Afgezien of het technisch mogelijk is .. Wat jullie ? |
|
||||
|
||||
![]() Het zit mij op zich niet in de weg hoor, maar je hebt wel een punt. Sommigen typen alsof hun leven er vanaf hangt om maar snel zoveel mogelijk posts te krijgen.
Wat jij zegt lijkt me het beste, geen postcount, maar wel de datum. Goed over na gedacht Gert.
|
||||
|
||||
![]() goed idee
Moet zeggen dat "posten om het maar posten" wel mee valt de laatste tijd. Alhoewel er ook zat zijn die vanaf dag 1 op het forum zitten en misschien 2x gepost hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha, dus je post m maar gelijk 2x ? :biggrin: geintjuh
|
||||
|
||||
![]() ja dat mag van mij ook wel weg ja !
het gaat er tenslotte niet om hoeveel je post als je maar nuttige dingen post, daar is het tenminste een forum voor ! en idd het valt de laatste tijd mee met onzin posten ! groeten
|
||||
|
||||
![]() Zeg ook niet dat het tegenvalt qua onzin posts maar het is simpelweg te voorkomen in de toekomst ....
Het is maar een proefballonnetje hoor |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook nog, in mindere mate actief op een ander forum, kijk daar eens hoe ze het gedaan hebben dan. http://feyenoord.netwerk.to/forums/.... ja het is een Feyenoordforum... maar het gaat alleen om te kijken... dus niet miepen erover! Daar staat de datum van aanmelding vermeld en aantal posts. Maar het posten om maar te posten valt redelijk mee.
|
|
||||
|
||||
![]() van mij mag het blijven. vind het wel interessant om zien wie er het meest op het forum aanwezig is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je haalt er wel uit hoe actief iemand op een forum is. Dat kan handig zijn met het sturen van PB en het verwachten van een antwoord, het inschatten van iemands know-how(ik weet dat je dat met René als voorbeeld kunt bestrijden... :p just kiddin' René ![]() Daarnaast bedenk ik me tijdens dit typen wel, dat iedereen die hier regelmatig aanwezig is dat van elkaar ook wel weet... Maar al met al maakt he me niet veel uit, ik zou er niet teveel moeite voor doen om dingen die niet belangrijk zijn aan te passen... Het postcount verhaal wat betreft René vs. Tjaap was ook maar een week interessant, en actueel... Alles is weer gewoon inmiddels toch? Niemand die zich benadeelt of bevoordeelt meer voelt enzo... Dus ik zou zeggen, maak er geen punt van, gewoon bij het oude houden...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt wel een punt qua postcount en ervaring maar ik denk dat iemand met 2 posts net zoveel nuttigs kan zeggen dan iemand met 2000 .
Het is net sex wat mij betreft : gaat om de qualiteit en in veel mindere mate om de quantiteit |
|
||||
|
||||
![]() true, dat punt is een beetje dubbel idd...
Maar gewoon de praktische kanten, zijn er natuurlijk wel... is iemand veel on-forum, handig met contact zoeken... als je bijvoorbeeld in een verkoopadvertentie ziet dat het iemand zijn eerste posts zijn, en je stuurt een PB, en het duurt maar... Dan kun je dat wat beter verklaren bijv... Of je kiest gelijk voor een andere weg om contact te zoeken... Me know's, beetje ver gezocht misschien... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() je kan om in te schatten hoe de ervaring/know how of hoe je het ook maar wilt noemen, ook ff kijken bij last posts from this user. dan weet je wanneer en wat hij voor het laatst gepost heeft.
vindt de postcount beetje nutteloos, tis alleen voor jezelf wel geinig dat je op een gegeven moment 1000 posts hebt....maarja tis dan ook maar de vraag hoeveel er nuttig zijn.
|
||||
|
||||
![]() dus niet nodig om te veranderen
![]()
|
||||
|
||||
![]() idd gewoon zo laten. het (nutteloos) posten gaat volgens mij niet ophouden als je de postcount er uit haalt. je gaat het alleen niet direct meer kunnen zien
|
||||
|
||||
![]() mooi zo laten... erger me er niet aan... en kan me redelijk in thom zijn verhaal vinden
|
||||
|
||||
![]() Stommy heeft het idd leuk verwoord, maar uuuuhhhh..... Opvallende persoon reageert niet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sorry voor de dubbelpost. Kom je meteen lekker dom over, in een topic over postcounts, maar de pc deed weer eens raar.
Ik denk dat dit best een oneindige discussie kan worden over wel of niet afschaffen, want beide punten valt wat voor te zeggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gooi der maar af, maar zou wel leuk zijn om de reguliere bezoekers een nickname te geven, iets dat persoonlijk is, en waar dus ook niet mee geconcurreerd wordt...
|
||||
|
||||
![]() ik vind het soms intressant om te zien of iemand veel posts heeft, ook mede datk kan zien hoe betrouwbaar hij eventueel is
![]() maar idd, de join datum kan ook al iets zeggen. maar mij stoort het allemaal niet,ik ga niet overloos offtopic gaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik blijf zeggen postcount does not increase dick size. Van mij mag het weg. Ik weet ook nergens niks vanaf en zo lijkt het alsof ik heel veel weet
![]() |