Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 07-03-2012, 15:02
Stefje Stefje is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 1
Default Stefje

Hi,

zal me even kort voorstellen: ik ben Stef, 25 jaartjes, HBO-student en part-time auto verkoper voor een niet nader te noemen Duitse sportwagenfabrikant. Heb eigenlijk altijd sportauto's gehad van Oosterse afkomst, maar daar ben ik voorlopig even van af gestapt.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik op korte termijn (denk max anderhalf maand) een Golf 1 Cabrio wil kopen. Waarom wil ik dit? Het is een cabrio, ik wil er mee roadtrippen, en verder snapt iedereen denk ik wel waarom een Golf 1 tof is

De auto moet in elk geval tot na de zomer mee gaan, alles daarna is bonus. Ik ben dan ook niet van plan voor meer dan tussen de 1.100 en 1.400 euro uit te geven voor eentje. Als ie maar niet (te erg) lekt en niet te veel doorgeroest is.

Dat brengt me meteen op wat vragen, ik lees overal dat Amerikaanse Golf 1 Cabrio's standaard airco hebben, maar de Europese variant niet. Is het makkelijk om zo'n airco unit aan te komen en in te bouwen? Die airco is me best veel waard

Zijn er verder nog belangrijke punten waar ik op moet letten? We houden contact!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum