Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-08-2015, 19:18
josvr6 josvr6 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 36
Default Golf 2 vr6

Te koop,

Mijn zeer mooie golf 2 vr6.
Auto is eind vorig jaar omgebouwd door Zeypveld Autosport.
Ingebouwd is een Vr6 met Dis-ontsteking met momenteel 110.000km incl. versnellingsbak en aanbouwdelen. De auto is gewoon uit te lezen via Obd- stekker
Carrosserie heeft 135000km. gelopen.
De golf was origineel een 1.3i en is door de RDW gekeurd en op kenteken gezet.
Tijdens de ombouw is er een kettingrevisie gedaan en is er een nieuwe complete sport Sachs koppeling geplaatst.
Voor is hij omgebouwd naar G60 remmen en achter is een G60 achteras gemonteerd. Hij is 4-gaats gebleven omdat ik de huidige velgen al had.
Alle vloeistoffen zijn er nieuw ingegaan, er zijn nieuwe bougies geplaatst en zijn er nieuwe originele rode bougiekabels erin gegaan. (origineel VAG)
De uitlaat is aangepast maar voor het mooie zou er een andere einddemper onder kunnen. Er zit nu de originele einddemper onder die overigens nog in prima staat is en de auto is heerlijk stil op de snelweg.

Er zitten 15 inch DSW velgen onder die nagenoeg onbeschadigd zijn met prima continental banden in de maat 175-55-15. De auto heeft een schroefset

Het interieur is compleet origineel en in nieuwstaat. Zelfs de originele tellerunit is behouden, maar wel aangepast voor de werking met de Vr6.

Uiterlijk is de golf in zeer mooie staat. De lak is vorig jaar door een professioneel bedrijf geheel gepolijst en heeft hij een pantser bescherming gekregen. Alle zwarte delen zijn toen ook opnieuw matzwart gespoten en zijn de restyledeukjes verwijderd. Hij is daarom ook kras en deukvrij. Het bruine wat onder de motorkap zichtbaar is, is tectyl. De Grill is vervangen door een embleemloos exemplaar met rode rand.

De auto rijdt, remt, schakelt heerlijk is keihard en heeft geen roest. Zelfs de metalen banden van de benzinetank vertonen geen roest. (zie foto)

Deze auto verdiend het om naar een liefhebber te gaan die hem net zo zal koesteren als ik heb gedaan.
Ik heb m altijd netjes bereden maar heus wel eens zijn vermogen gebruikt. Deze auto ziet eruit als een 1.3 en dat is juist het leuke.
De enige reden dat hij weg gaat is dat ik weer terug ga naar mijn oude liefde, namelijk een peugeot 309 GTI-16

Mijn vraagprijs is 4999 euro. Tegen een meerprijs van 250euro blijft de audio zitten. Deze bestaat uit een Pioneer radio/usb speler. Voorin zit een compo-set van jbl en achterin een basspro actieve subwoofer van jbl.

Ik zal vast wel dingen vergeten zijn, maar vragen staat vrij.

Vriendelijke groet,
Jos

Vraagprijs 4999 euro. Weing onderhandelbaar en de auto staat in Amersfoort.

Voor foto's klik op de link,

http://link.marktplaats.nl/m951120542

Last edited by josvr6 : 08-08-2015 at 19:29.
Reply With Quote
  #2  
Old 19-08-2015, 21:47
josvr6 josvr6 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 36
Default

Up
Reply With Quote
  #3  
Old 29-08-2015, 22:08
josvr6 josvr6 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 36
Default

4750 euro
Reply With Quote
  #4  
Old 03-10-2015, 19:40
mk3Hoevelaken mk3Hoevelaken is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 57
Default

Is die er nog?
Reply With Quote
  #5  
Old 03-10-2015, 20:38
josvr6 josvr6 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 36
Default

Nee sorry, verkocht. Topic kan dicht
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum