Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 07-02-2014, 17:19
riendert's Avatar
riendert riendert is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 965
Default VERKOCHT, TOPIC MAG DICHT. Zeer nette Corrado 2.0 8V BJ 1994.

Aangeboden:

Hierbij te koop aangeboden mijn zeer nette Corrado, de auto gaat weg in verband met aanschaf grotere auto. Het is een zeer nette verzorgde auto welke heerlijk rijd met een KM stand van maar +/- 145.000. Voorzien van een frisse 2.0 8V, helemaal origineel. Vlot en toch zuinig. Verder voorzien van een mooi schadevrij lederen interieur, hoedenplank zonder gaten en een mooie JVC radio met knappe boxen.

Afgelopen jaar veel preventief onderhoud aan gedaan waaronder:
- Nieuwe uitlaat vanaf de katalysator tot en met de einddemper (gewoon ori)
- Nieuwe remschijven achter
- Nieuwe remblokken achter
- Nieuwe wiellagers achter
- Nieuwe distributie ( bij KM stand van 140.000 )
- Nieuwe koppakking ( ook bij 140k. ivm zweten olie naar buiten toe )
- Nieuwe olie+KVS filters
- Nieuwe radiateur
- Nieuwe thermostaat
- Nieuwe verdelerkap+rotor
- Nieuwe bougiekabelset
- Nieuwe bougies
- Micro V riem
- Schroefset ZGAN merk onbekend, redelijk comfortabel

Ben vast nog wat vergeten, gewoon heel uitgebreid onderhoud gehad en nergens op bezuinigd.

De auto is in 2012 volledig opnieuw gespoten en staat dus zeer netjes in de lak. Afgezondert van een steenslagje nergens schade. Tevens is de auto in 2012 voorzien van nieuwe originele oranje knipperlichten, franse mistlampen, zwarte binnehemel ( alcantara ) en diverse afbouw kapjes/stekkerstjes etc. allemaal ori VW.

De auto staat nu op een Alutec breedset in 16 inch met zeer goede banden. Dit is mijn winterset, de velgen zijn niet heel netjes. Voor de zomer heb ik er originele Porsche Cup velgen voor liggen in 17 inch met kwaliteits-adapters van 5*130 naar 4*100. De banden om de porsche velgen zijn af, vervanging hiervan kan in overleg.

Mijn vraagprijs voor de auto is € 3.500, - op de porsche velgen. De vraagprijs op de breedset betreft € 3.250, - Inruil is mogelijk, denk hierbij wel aan nette auto's. Voorkeur voor golf 4 of 5 of audi a4.

Voor meer vragen kunt u een PB sturen, appen, bellen of smsen. Meer foto's kan ik zo doorsturen.












Last edited by riendert : 08-02-2014 at 14:44.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum