Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 21-12-2003, 22:34
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Dus als het bedrag lager is lijkt het mij meer op dwarszitten dan echt zo aardig zijn om iets niet verloren te laten gaan ..

Erg jammer


hoezo dwarszitten?? van wie bedoel je?
  #22  
Old 21-12-2003, 22:34
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by Keesje
Ik denk dat de mensen inderdaad terugkomen........ze weten immers nog niet van het alternatief......vwscene. daar komt zeker verandering in. Het VWforum mag van mij opzouten! Uiteraard kom ik nog wel ff op t forum kijken (of alles van mij van de site is...........en ow als dat niet zo is!)
\

euh als et over genomen wordt zijn de nieuwe eigenaren niet aansprakkelijk te noemen hoor...
  #23  
Old 21-12-2003, 22:38
Keesje's Avatar
Keesje Keesje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 259
Default

Quote:
Originally Posted by michelvr6
Quote:
Originally Posted by Keesje
Ik denk dat de mensen inderdaad terugkomen........ze weten immers nog niet van het alternatief......vwscene. daar komt zeker verandering in. Het VWforum mag van mij opzouten! Uiteraard kom ik nog wel ff op t forum kijken (of alles van mij van de site is...........en ow als dat niet zo is!)
\

euh als et over genomen wordt zijn de nieuwe eigenaren niet aansprakkelijk te noemen hoor...


Nouuuuu.......weleens gehoord van onrechtmatig verkregen........en als de nieuwe eigenaren mijn foto (e.d.) op de site hebben staan..........
__________________
~~_l__'\__
l(O)___(O)\

Blijven gesteriliseerde mannen langer goed?
  #24  
Old 21-12-2003, 22:39
Keesje's Avatar
Keesje Keesje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 259
Default

Quote:
Originally Posted by michelvr6
Quote:
Originally Posted by Keesje
Ik denk dat de mensen inderdaad terugkomen........ze weten immers nog niet van het alternatief......vwscene. daar komt zeker verandering in. Het VWforum mag van mij opzouten! Uiteraard kom ik nog wel ff op t forum kijken (of alles van mij van de site is...........en ow als dat niet zo is!)
\

euh als et over genomen wordt zijn de nieuwe eigenaren niet aansprakkelijk te noemen hoor...


Nouuuuu.......weleens gehoord van onrechtmatig verkregen........en als de nieuwe eigenaren mijn foto (e.d.) op de site hebben staan..........
__________________
~~_l__'\__
l(O)___(O)\

Blijven gesteriliseerde mannen langer goed?
  #25  
Old 21-12-2003, 22:39
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Er is iemand totaal niet blij dat het oude Team hem in de steek heeft gelaten en zelf iets op willen zetten
IPV erg rancuneus te zijn ( trust me .. ik weet wat er speelt ) naar een ander toe zou je je ook af kunnen vragen waroom dat persoon niet eens een keer de fout bij zichzelf zoekt .. Forum groeide te hard en door een paar erg ongelukkige paniekbeslissingen is het er niet beter op geworden
FF ter verduidelijking : ik heb geen hekel aan Michel of iets anders . Anderen zullen helaas denken van wel ..
Ging mij om het inhoudelijke van het hele gedoe
  #26  
Old 21-12-2003, 22:40
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

misschien wel,maar dat mag je aangeven dan.dan worden je dingen gewist...
  #27  
Old 21-12-2003, 22:47
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Er is iemand totaal niet blij dat het oude Team hem in de steek heeft gelaten en zelf iets op willen zetten
IPV erg rancuneus te zijn ( trust me .. ik weet wat er speelt ) naar een ander toe zou je je ook af kunnen vragen waroom dat persoon niet eens een keer de fout bij zichzelf zoekt .. Forum groeide te hard en door een paar erg ongelukkige paniekbeslissingen is het er niet beter op geworden
FF ter verduidelijking : ik heb geen hekel aan Michel of iets anders . Anderen zullen helaas denken van wel ..
Ging mij om het inhoudelijke van het hele gedoe


ik ben niet rancuneus hoor,dat ik et vw forum weer online wilde brengen was al vanaf de eerste minuut en al voordat dit in de lucht ging een feit.
en persoonlijk ben ik niet eens helemaal op de hoogte van wat er tussen jou en michel gebeurd is dus daar gaat et mij ook niet om.
dat het nieuwe team mij in de steek zou moeten gelaten hebben is ook geen moeite voor me,ik heb wat gezegd daarover omdat men riep dat ze dit in groepsverband gedaan hadden en dat vondt ik niet helemaal waar.
maar dat maakt me verder niks uit hoor,ik vindt et juist goed dat er weer iets gemaakt is voor de vele leden om toch mee verder te gaan.
zoals ik al zei als?? het forum weer online gaat is dat puur omdat ik en nog 2 jongens dat graag willen,en iedereen is vrij om het wel of niet te bezoeken.
wij stellen et alleen weer beschikbaar...
  #28  
Old 21-12-2003, 22:49
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

en dat word ook gewaardeerd Michel....
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
  #29  
Old 21-12-2003, 22:50
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Ik zou graag het forum terug hebben.. maar niet op deze manier. Laat het oude forum voor wat het is, en laten we gezamelijk een nieuw forum beginnen... en ik zou graag zien dat alle oude data wordt verwijderd.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
  #30  
Old 21-12-2003, 22:52
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Vervelende is dat jij ook Michel heet ...
Heb het ook niet over jou qua rancune

En wat er tussen mij en Michel is gebeurd heeft gelukkig iedereen kunnen lezen : wat mij betreft totaal niks bijzonders .. 2 keer gebanned meer niet en de eerste keer terecht alleen zonder goede opgaaf van reden .

En ik dnek dat de kwaliteit het altijd wint van de kwantiteit
Dus laat de toekomst maar uitwijzen wat en wie wie aantrekt .
Gezonde rivaliteit is nooit weg denk ik ..
  #31  
Old 21-12-2003, 22:52
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by vwleusden
en dat word ook gewaardeerd Michel....


tnxx 8)
  #32  
Old 21-12-2003, 22:54
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Vervelende is dat jij ook Michel heet ...
Heb het ook niet over jou qua rancune

En wat er tussen mij en Michel is gebeurd heeft gelukkig iedereen kunnen lezen : wat mij betreft totaal niks bijzonders .. 2 keer gebanned meer niet en de eerste keer terecht alleen zonder goede opgaaf van reden .

En ik dnek dat de kwaliteit het altijd wint van de kwantiteit
Dus laat de toekomst maar uitwijzen wat en wie wie aantrekt .
Gezonde rivaliteit is nooit weg denk ik ..


nee oke ik dacht idd dat je et ook over mij had in et eerste gedeelte,maar idd de toekomst zal et uitwijzen..
  #33  
Old 21-12-2003, 22:55
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by michelvr6
Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Er is iemand totaal niet blij dat het oude Team hem in de steek heeft gelaten en zelf iets op willen zetten
IPV erg rancuneus te zijn ( trust me .. ik weet wat er speelt ) naar een ander toe zou je je ook af kunnen vragen waroom dat persoon niet eens een keer de fout bij zichzelf zoekt .. Forum groeide te hard en door een paar erg ongelukkige paniekbeslissingen is het er niet beter op geworden
FF ter verduidelijking : ik heb geen hekel aan Michel of iets anders . Anderen zullen helaas denken van wel ..
Ging mij om het inhoudelijke van het hele gedoe


ik ben niet rancuneus hoor,dat ik et vw forum weer online wilde brengen was al vanaf de eerste minuut en al voordat dit in de lucht ging een feit.
en persoonlijk ben ik niet eens helemaal op de hoogte van wat er tussen jou en michel gebeurd is dus daar gaat et mij ook niet om.
dat het nieuwe team mij in de steek zou moeten gelaten hebben is ook geen moeite voor me,ik heb wat gezegd daarover omdat men riep dat ze dit in groepsverband gedaan hadden en dat vondt ik niet helemaal waar.
maar dat maakt me verder niks uit hoor,ik vindt et juist goed dat er weer iets gemaakt is voor de vele leden om toch mee verder te gaan.
zoals ik al zei als?? het forum weer online gaat is dat puur omdat ik en nog 2 jongens dat graag willen,en iedereen is vrij om het wel of niet te bezoeken.
wij stellen et alleen weer beschikbaar...


Het was zeker niet alleen tussen Gert en Michel.... Maar oke, erg jammer dat het zo gelopen is, maar ik heb zoiets, knikker alles van het oude forum weg, en begin fris opnieuw, en dat is dan met alle leden.....
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
  #34  
Old 21-12-2003, 22:56
Keesje's Avatar
Keesje Keesje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 259
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
Ik zou graag het forum terug hebben.. maar niet op deze manier. Laat het oude forum voor wat het is, en laten we gezamelijk een nieuw forum beginnen... en ik zou graag zien dat alle oude data wordt verwijderd.


I like u
__________________
~~_l__'\__
l(O)___(O)\

Blijven gesteriliseerde mannen langer goed?
  #35  
Old 21-12-2003, 22:57
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Quote:
Originally Posted by michelvr6
Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Ik had er geen moeite mee omdat het weer een ban van niks was .. niks meer en niks minder
En als ik iets post geef ik op DAT moment toestemming en die kan ik ten aller tijde weer intrekken .
Zie daar niks kroms in ..
Welke dat heb je het over ? Alle posts of het forum opzich ? Forum is een kwestie van programmeren


wat je ban's betreft weet ik weinig van,en wat je posts betreft dat zou best kunnen.maar daar ga ik niet over discuseren verder..
en ik had et idd over de geposte data..


Tsja, helaas weten de meesten van ons wel hoe die bepaalde pinda met Copyright om gaat..

Michel kennende vraagt hij idd een flinke prijs voor, en het is zonde van het geld om dat ervoor te betalen.
De informatie zit namelijk ook bij de leden, en op een nieuw forum kan je die informatie ook aan hun vragen als je die nodig hebt, daar hoef je geen duizenden euro's voor te betalen.
  #36  
Old 21-12-2003, 22:58
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:
Het was zeker niet alleen tussen Gert en Michel.... Maar oke, erg jammer dat het zo gelopen is, maar ik heb zoiets, knikker alles van het oude forum weg, en begin fris opnieuw, en dat is dan met alle leden.....


misschien niet maar dat doet er ook niet meer toe.dat zal als het online gaat totaal los staan van et forum vanaf dat moment.
en daar is al over gedacht om alles op 0 te zetten maar dan mis je alle data,gelijk als er leden los tussen wegvallen zo ook hun posts.
maar ja niet alles kunnen we behouden denk ik...
  #37  
Old 21-12-2003, 23:00
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 916
Send a message via MSN to Michel B4
Default

Quote:

Tsja, helaas weten de meesten van ons wel hoe die bepaalde pinda met Copyright om gaat..

Michel kennende vraagt hij idd een flinke prijs voor, en het is zonde van het geld om dat ervoor te betalen.
De informatie zit namelijk ook bij de leden, en op een nieuw forum kan je die informatie ook aan hun vragen als je die nodig hebt, daar hoef je geen duizenden euro's voor te betalen.


et gaat gelukkig zelf's niet om 1000 euro dus dat valt wel mee... :?
  #38  
Old 21-12-2003, 23:01
Prinz Prinz is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 16
Default

Je kan altijd wel ouwe koeien uit de sloot gaan halen over imago etc, maar vwforum.nl weer online gaat betekenen:

1. nieuw gezicht + nieuwe stijl
2. nieuwe admins en nieuwe eigenaar, dus ook nieuwe regels

De posts en data die op die server staan zijn vanaf het moment dat het gepost is eigendom van vwforum.nl en er kunnen geen rechten aan ontleend worden door derden tenzij het deeplinks betreffen, lijkt me logisch.

-edit-
Over de prijs:
Voor niets gaat de zon op.

Groet,

Misschien de nieuwe eigenaar
  #39  
Old 21-12-2003, 23:03
Keesje's Avatar
Keesje Keesje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 259
Default

Niet als je het forum eerst platgooit en dan overdraagt aan een nieuwe eigenaar.....Als ik jou was meneer Prinz zou ik dat nog ff checken....
__________________
~~_l__'\__
l(O)___(O)\

Blijven gesteriliseerde mannen langer goed?
  #40  
Old 21-12-2003, 23:04
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Quote:
Originally Posted by Prinz
Je kan altijd wel ouwe koeien uit de sloot gaan halen over imago etc, maar vwforum.nl weer online gaat betekenen:

1. nieuw gezicht + nieuwe stijl
2. nieuwe admins en nieuwe eigenaar, dus ook nieuwe regels

De posts en data die op die server staan zijn vanaf het moment dat het gepost is eigendom van vwforum.nl en er kunnen geen rechten aan ontleend worden door derden tenzij het deeplinks betreffen, lijkt me logisch.

Groet,

Misschien de nieuwe eigenaar



Hmm ja, hetzelfde wat wij, het VWScene Team aan het doen zijn dus....

Ik hoop niet dat je je als Forumeigenaar gaat gedragen.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum