Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 04-01-2013, 20:48
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default iemand enig idee?

ik ben toch wel min of meer nieuwsgierig wie ooit ..ik geloof in 2008 mijn Golf 1 GTI van '83 heeft 'gekregen'..als ik die prijzen tegenwoordig lees voor een 1'5 jb automaat met skai bekleding...
kenteken is PF-42-PZ ,een ex belg die mijn oom ooit heeft meegenomen uit den BE..
hij was origineel rood LA3A..en ik heb hem toen LC6V donkergroen pearl gespoten ..binnen/buiten
blok is/was een 1'9 Kronenburg met alle toeters en bellen ,zat een zwart leder interieur in ( nieuw bekleed)..schuif/kanteldak van een Scirocco 2,een pallet vol muziekrommel van JBL ,Boston,Infinity Kappa ,toendertijd rondom Billstein schokkers met G&M veren ,Eibach stabi's..time accurate TSW Venom's in 16 inch
auto was af..ik had er alleen de tijd niet meer voor om hem weer opnieuw leven in te blazen..
Wie oh Wie..de man die hem heeft gekocht kwam uit het Westland..en trok na het horen van de prijs gelijk 2 strepen naar de Pin automaat...


zal bijna zeker wel gesloopt zijn voor het blok ,onderstel..etc
Reply With Quote
  #2  
Old 04-01-2013, 20:52
road runner road runner is offline
Volksforum aandeelhouderCABRIO DRIVER
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 381
Default

Hij bestaat nov wel volgens het register. Apk gekeurd tot 5-2013

Hij is in 2011 nog van eigenaar gewisseld
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum