Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 30-12-2014, 19:56
RickM89 RickM89 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 67
Default Opstartproblemen Golf II

Hi Volksforummers,

Ik heb sinds een paar weken een Golf II uit '86 met een 1.6 C 3-traps automaat.
Dit beestje heeft problemen met koude start. Starten gaat overigens prima alleen loopt ze dan op 3 poten en meurt onwijs naar de benzine.
Als ik dan een dotje gas geef stijgen de toeren zo richting de (ik gok) 3k rpm (Heb geen toerenteller)

Een vriend van me is van mening dat het ontsteken niet op tijd staat. Hier zijn speciale lampen voor om dit te checken enzo... Wie o wie, in omgeving Den Haag kan me helpen dit probleempje op te sporen en eventueel verder te kijken wat er nog gebeuren moet?
Ik ben een leek op het gebied van motoren dus alle hulp is welkom!

Grt,
Rick
Reply With Quote
  #2  
Old 31-12-2014, 09:26
m20vt m20vt is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 81
Default

Rick informeer eens bij DragonGr Dragon, expert in Pierburg carbs!
Reply With Quote
  #3  
Old 31-12-2014, 15:14
RickM89 RickM89 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 67
Default

Zou wel willen maar z'n inbox is vol :P
Reply With Quote
  #4  
Old 03-01-2015, 01:15
golf2 abuh's Avatar
golf2 abuh golf2 abuh is offline
VW Addict
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 515
Send a message via MSN to golf2 abuh
Default

Hallo,

Ik weet niet of deze auto recente onderhoud history heeft?..

Zo niet zou ik eerst eens beginnen met dingen als , bougies, bougie kabels, ontsteking rotor + rotor kap (contactpuntjes) en alle filters te vervangen. Dan weet je iig dat dat in orde is. En dan eens kijken hoe die loopt.