Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-08-2019, 18:52
g-men's Avatar
g-men g-men is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 312
Default Golf 1 diesel te koop

Golf 1 diesel uit 83 te koop. Gaat weg omdat ik wegenbelasting moest gaan betalen, er een familie-auto moest komen en mijn vrouw een nieuwe baan had ineens vlakbij huis. We zaten ineens met 3 diesels. Duur geintje. De golf staat nu een tijdje geschorst (1,5 jaar) en heeft ook geen apk, alhoewel hij daar zo door zou moeten komen.

Ooit een andere (originele) motor van een forumlid ingezet en toen de koppakking en wat andere pakkingen vervangen. De startmotor laten reviseren en de boschpomp laten reviseren. Km stand onbekend maar zou toen rond de 120.000 gestaan hebben en ik heb er zeker een ton opgezet bij dit blok. Motor draait als een zonnetje en heeft ook nog niet zo heel lang voor hij stil kwam te staan een nieuwe distributieriem gekregen bij DAB Hilversum. Ik laat hem regelmatig even lopen.

*Origineel open dakje
*5 bak van een golf 2 met lange 5 rijdt erg zuinig
*GTI interieur
*Golfbalpookje
*Personal stuur
*Supersport schroefset
*GTI klauwen en schijven voor

Staat op zijn winterbanden nog maar evt kan hij wel met bv staatverbreed of andere velgen.

Roest is aanwezig op de bekende punten (reservewielbak, spatschermen en raamrand) maar niet op de bodem. Achterklep heb ik vervangen voor een roestvrij exemplaar van mijn oude golf. Achterruit is eruit geweest en nul roest. Ook motorkap en rechtervoorscherm vervangen door origineel exemplaar. Stuurhuis vervangen. Alle lagers voor en achter zijn paar jaar terug vervangen en zijn helemaal goed. Ik kan je alles vertellen over de auto geen verborgen gebreken, gewoon dagelijkse auto van een vw gek.

2000E of goed bod. pm bij interesse

[IMG]
[/IMG]

[IMG]
[/IMG]
__________________
Golf 1 diesel
1983, Lhasa groen met.
origineel stalen schuifdak

Marsrode Jetta 1 uit 83' 1.5

Last edited by g-men : 22-08-2019 at 19:07.
Reply With Quote
  #2  
Old 22-08-2019, 20:56
g-men's Avatar
g-men g-men is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 312
Default

Vergeten te melden: RvS middendempervervanger en RvS gruppe N einddemper
__________________
Golf 1 diesel
1983, Lhasa groen met.
origineel stalen schuifdak

Marsrode Jetta 1 uit 83' 1.5
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum