Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 14-06-2015, 17:39
Frans van Dijk Frans van Dijk is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 13
Default '85 Passat 32b SYNCRO

ik heb een 32b Passat SYNCRO uit 1985 in de aanbieding.
hij mag weg voor heel erg weinig, hij loopt namelijk niet.
hij komt met een heleboel extra onderdelen dus er valt evt weer wat van te maken. hij staat al een tijdje stil inmiddels en eigenlijk wil ik er niet vanaf. maar, hij staat weg te rotten en ik zou het fijn vinden als er iemand anders is die er wat aan heeft.
bovendien moet ik binnenkort verhuizen en op mijn nieuwe adres kan ik hem niet kwijt.

het gaat hier dus om een SYNCRO, de 4 wiel aangedreven variant (ja, Syncro's kwamen alleen als variant) met de 2.2 liter 5 cilinder en aandrijflijn uit de bekende Audi 80 Quattro van weleer.

ik weet, het is niet de mooiste meer maar bet wat aandacht en liefde is er wel weer wat van te maken. en anders kan je de onderdelen gebruiken voor het in leven houden van een andere SYNCRO.

met heel veel pijn in mijn hart zal ik afscheid nemen van deze auto, zo een zal ik waarschijnlijk nooit weer vinden.

voor 400 euro mag hij weg

let op, hij rijdt niet!

De auto staat in Bodegraven en heeft een Nederlands kenteken



Last edited by Frans van Dijk : 14-06-2015 at 18:39.
  #2  
Old 14-06-2015, 18:38
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,076
Default

Kun je eens iets meer vertellen? Waarom loopt-ie niet? Hoe zit het met APK? Wat is het kenteken?
Oh, en ook niet onbelangrijk: waar af te halen?
__________________
Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Nee dank je zijn net BBS wielen iedereen rijdt ermee
  #3  
Old 14-06-2015, 18:38
Iv0's Avatar
Iv0 Iv0 is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2007
Posts: 246
Send a message via MSN to Iv0
Default

Waar staat de auto? Heb je wat meer foto's?

Last edited by Iv0 : 14-06-2015 at 18:47.
  #4  
Old 14-06-2015, 18:49
Frans van Dijk Frans van Dijk is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 13
Default

mijn excuses, ik had er inderdaad bij moeten zetten dat hij in Bodegraven staat, vlakbij de A12 tussen Rotterdam en Utrecht. dat heb ik inmiddels aangepast.

de APK is inmiddels een behoorlijke tijd verlopen. kenteken 90-KJP-2
hij loopt niet meer omdat de motor er mee stopte. ik was toen midden in de nacht op weg naar Gent en halverwege de Kennedytunnel na Antwerpen besloot hij er er te stoppen. ik zat helemaal links en ben in zijn vrij gelukkig de tunnel uit gekomen. dat was wel even een spannend moment. de auto is op een ambulance naar mijn huis gebracht en ik heb het geld wat ik apart heb gezet voor het opknappen van de Passat in een nieuwe auto gestoken. ik heb nooit de mogelijkheid gehad te kijken wat het daadwerkelijke probleem was, maar ik vermoed dat de koppakking eruit geknald is en met een beetje pech daardoor vast gelopen is. ik heb dus geen idee hoe het blok er van binnen aan toe is.

verder heeft hij natuurlijk de bekende roest voor deze modellen en ziet er jammer genoeg niet meer zo fris uit.

ik heb er twee extra deuren bij, het plaatwerk van een ander front, een extra spinnenkop, nieuwe schijven en blokken en een doos met raamrubbers en dergelijke.

extra foto's zal ik morgen of overmorgen even maken en erbij plaatsen.
  #5  
Old 16-06-2015, 11:47
Frans van Dijk Frans van Dijk is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 13
Default

hij is verkocht!



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum